|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
06-01-2009, 10:44 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 23-04-2008
Postów: 9
|
Gniazdo w zderzaku - Transit ze Szwecji 2,5TDI
Nietypowe gniazdko w zderrzku wiem że służy do podgrzewania silnika, ale może ktoś mi podpowie jakie napięcie podłączyć i dlaczego są w nim 3 bolce.Drugie gniazdo jest w kabinie po stronie pasażera i wygląda jak normalne gniazdo w domu. Jeżeli można podłączyć 220V to do którego? Lub proszę o link do podobnego tematu bo sam nie umiem znależć. Pozdrawiam w Nowym Roku.
|
06-01-2009, 20:50 | #2 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 07-11-2006
Model: Mondeo MK2
Silnik: 1.8 td
Rocznik: 1996
Postów: 230
|
Re: Gniazdo w zderzaku - Transit ze Szwecji 2,5TDI
Witam , gniazdko w środku wystarczy zmierzyć miernikiem i będziesz wiedział jakie tam jest napięcie i co można podłączyć ,a gniazdo w zderzaku ma 3 bvolce bo jest tam :"+" "-" i uziemienie .Podejrzewam że podłaczyć trzeba 230V ale gwarancji nie daje .Może spróbuj odczytać napięcie znamionowe z grzałki.Pozdrawiam
|
06-01-2009, 21:42 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-12-2007
Skąd: VWlkp
Model: Transit 85 T240
Silnik: taki duży blaszany i hałaśliwy...
Rocznik: 200...
Postów: 25
|
Re: Gniazdo w zderzaku - Transit ze Szwecji 2,5TDI
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
taki kabel podejdzie...?? jeśli masz na 3 wtyki jak w aukcji to chyba od zasilaczy od lab-ków są podobne i jak pasuje to zapłacisz 30 a nie 150zł
__________________
Transit 2,2 DI 2008 (firmowy) Mercedes C 220 CDI T Kombi 2006 (firmowy) Gama VW. |
06-01-2009, 21:53 | #4 |
ford::expert
Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
|
Re: Gniazdo w zderzaku - Transit ze Szwecji 2,5TDI
Na moją wiedzę
Gniazdo w zderzaku na pewno 230V do grzałki w bloku. musi być oznaczenie L faza N zero (ale można odwrócić bo to przecież prąd przemienny na szkicu jest symbol uziemienia i ten musi !!! być podłączony do uziemienia zasilania. Gniazdo w kabinie jest najprawdopodobniej doczepione przez użytkownika dla jakiegoś odbiornika (np dmuchawy lub piecyka) by podczas grzania bloku jednocześnie było ciepło w kabinie. Raczej fabryka tego nie zrobiła. Przedzwoń miernikiem przejścia pomiędzy gniazdami - powinny być, wtedy uziom (środek) w gnieździe kabinowym powinien też mieć przejście na blok silnika a nie mieć przejścia na pozostałe. Pomiędzy L a N miernik powinien wykazać wartość oporową grzałki Na szkicu narysuję gniazdo zderzaka wymyślone więc nie sugeruj się jego kształtem. Kol. Assan jest w finlandii, może spytaj Jego na PW.
__________________
A prywatnie ... Toyotka D4D |
06-01-2009, 22:10 | #5 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
|
Re: Gniazdo w zderzaku - Transit ze Szwecji 2,5TDI
Cytat:
__________________
A prywatnie ... Toyotka D4D |
|
09-01-2009, 19:04 | #6 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 23-04-2008
Postów: 9
|
Re: Gniazdo w zderzaku - Transit ze Szwecji 2,5TDI
Dzięki wszystkim za poświęcenie dla mnie czasu. Tak samo myślałem jak wy mi tu opisujecie ale upewnić się nie zaszkodzi. A i z tym kablem od kompa to też dobry pomysł. Dzięki.Szerokości i przyczepności.
|