|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
14-11-2008, 20:41 | #11 |
ford::average
Zarejestrowany: 19-10-2008
Model: Ford Mondeo
Silnik: 1.8tdci
Rocznik: 2008
Postów: 51
|
Re: [mk3] TDDI szarpnięcie przy ok 2 tyś obrotów
i jak wygląda sprawa naprawy pompy? pozdro
__________________
DURATORQ DI 116 PS GHIA Pogdrzewane fotele, ele. lusterka, szyby, czarna perła, ksenon, alufelgi. |
16-11-2008, 12:41 | #12 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 31-08-2007
Skąd: Gorzow Wlkp
Postów: 38
|
Re: [mk3] TDDI szarpnięcie przy ok 2 tyś obrotów
Sorry, że się nie odzywałem ale wczoraj dopiero odebralem auto i taki byłem wkurzony, że musiałem udać sie na :fcp29 .
Dzisiaj już trochę ochłonąłem więc mogę napisać, co i jak. Pompa okazała się sprawna, testy przeszła pomyślnie, wymienili tylko uszczelniacze ( co jest standardem przy demontażu pompy ) i membranę. Po jeździe próbnej okazało się, że wszystko jest po staremu tzn. warczenie w granicach 2 tyś. obr. i podszarpywanie. Z tego wniosek, że nie pompa jest tu przyczyną w/w problemów. Jednak, żeby pognębić mnie jeszcze bardziej okazało się, że musze zapłacić za tą usługę 1713zł :fcp15. I co wy na to :fcp9 :fcp9 :fcp9 . Jak wstawiałem samochód to rozmawiałem z właścicielem zakładu i powiedział mi, że jeśli nie trzeba będzie naprawiać pompy, to samo wymontowanie, sprawdzenie i ponowne zamontowanie to koszt rzędu 500zł, natomiast jeśli trzeba będzie naprawiać pompę to trzeba sie liczyć z kosztem ok. 2000zł. I wszystko by było w porządku gdyby usterki usuneli, jednaj jak pisałem wcześniej problem nie zniknął więc za co mam płacić taką kasę ? Próbowali jeszcze coś przestawiać i regulować, chyba z 5 razy jeździłem na jazdy probne i nic. Właściciel próbował dzwonił po swoich znajomych, którzy też sie tym parają oraz po serwisach forda do Warszawy i Piły. W końcu stanęło na tym, że w pile wgrają mi nowe oprogramowanie na koszt właściciela zakładu gdzie sprawdzałem pompę. Jednak to jeszcze nie koniec. Żeby było jeszcze smieszniej facet mówi do mnie, że być może to wtryski, więc ja na to dlaczego nie sprawdzili, skoro zajmują się pompami i wtryskami, a pompa została wykluczona. Gość powiedział, że nie było już czasu :547: . Pojechałem naprawić auto, które stało u nich od środy rana do soboty, a on mi mówi, że nie mieli czasu. Stanęło na 800zł, bo przecież coś tam zrobili, a i wykłócać się nie miałem już siły. Po niedzieli jadę wgrać nowe oprogramowanie, zobaczymy czy cos pomoże. Będę informował.
__________________
MKIII 2.0, TDDI, 2002r |
16-11-2008, 13:01 | #13 | |
ford::average
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 21-06-2008
Skąd: Bielsko-Biała
Model: MK7 115KM(sprzedam) , MK8 155KM
Silnik: 2.2 TDCi
Rocznik: 2015
Postów: 171
|
Re: [mk3] TDDI szarpnięcie przy ok 2 tyś obrotów
Cytat:
Po co placiłeś nawet te 800zł??? Przyjechałeś z konktretnym problemem ,mechanik stwierdził pompa a okazało się ,że nie. Ja nigdy nie płace za niewiedze mechanika.Co z tego,że "cos tam" robili ? Mechanik przed rozpoczęciem pracy powinien zaznaczyć ,że MOŻE to byc pompa ale nie ma pewności. Co do problemu to mam identyczny 2000obr i lekko szarpie. |
|
16-11-2008, 13:26 | #14 |
ford::average
Zarejestrowany: 28-10-2007
Skąd: Chełm
Model: MK III
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 69
|
Re: [mk3] TDDI szarpnięcie przy ok 2 tyś obrotów
witam, śledzę ten wątek z zainteresowaniem (mam ten sam problem) i również czekam na efekty działań aekady`ego.
|
16-11-2008, 13:47 | #15 | ||
ford::beginner
Zarejestrowany: 31-08-2007
Skąd: Gorzow Wlkp
Postów: 38
|
Re: [mk3] TDDI szarpnięcie przy ok 2 tyś obrotów
Cytat:
__________________
MKIII 2.0, TDDI, 2002r |
||
17-11-2008, 13:41 | #16 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 21-07-2007
Postów: 25
|
Re: [mk3] TDDI szarpnięcie przy ok 2 tyś obrotów
No to jestem kolejny.też mam takie szarpniecie przy ok 1900-2000obr,powymienialem filtry,oleje i nic niepomogło.jak zatankowałem tylko shell v-power diesel było to mniej odczuwać jednak problem nadal był.Może to szarpnięcie dodaja gratis do mondeo??
|
17-11-2008, 18:34 | #17 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 15-06-2008
Skąd: Poddębice
Model: Mondeo MK4 Titanium S
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 10
|
Re: [mk3] TDDI szarpnięcie przy ok 2 tyś obrotów
Witam, ja również podłączam się pod temat ponieważ mam ten sam problem od miesiąca plus mały bonusik w postaci skakania obrotów do 1050 podczas uruchamiania zimnego silnika, tak przez 0,5 min. gdzie samo ustaje :fcp8
|
17-11-2008, 19:19 | #18 |
ford::average
Zarejestrowany: 16-11-2008
Postów: 51
|
Re: [mk3] TDDI szarpnięcie przy ok 2 tyś obrotów
Ja byłem lepszy i nie dałem sobie wciskać kitu typu( tylko pompa) wymieniłem silnik problem znikł na dzień dzisiejszy. Wiem jedno jeszcze nikomu się nie udało zregenerować w 100% tego rodzaju pompy. Co do stukania na zimnym to norma byle nie za głośno.
__________________
http://img514.imageshack.us/my.php?image=7aaqd3.jpg |
17-11-2008, 21:08 | #19 |
ford::average
Zarejestrowany: 07-12-2007
Skąd: Swarzędz
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI 163km
Rocznik: 2011
Postów: 125
|
Re: [mk3] TDDI szarpnięcie przy ok 2 tyś obrotów
Witam,śledze ten wątek i miałem nadzieje ,że sie wreszcie wyjasni ,a tu d..a :fcp11 Posiadam Mondeo TDDI już prawie rok i od początku mam ten problem.Auto było w servisie Boscha i stwierdzili ,że to pompa.Przeraża mnie tylko koszt tej operacji powiedzieli mi ,że bedzie to około 3 tys.Są w necie pompy poniżej 1 tys ale czy to warto? :fcp5
|
17-11-2008, 22:01 | #20 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 31-08-2007
Skąd: Gorzow Wlkp
Postów: 38
|
Re: [mk3] TDDI szarpnięcie przy ok 2 tyś obrotów
Cytat:
__________________
MKIII 2.0, TDDI, 2002r |
|