|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
12-10-2008, 21:19 | #11 |
F1 fan
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 25-05-2008
Skąd: ok.Stargard
Model: Edge ST
Silnik: 2.7 na dwóch turbinach 335 KM
Rocznik: 2019
Postów: 1,033
|
Re: [mk3] czyzby to koniec turbiny??
Moje objawy nie były tak drastyczne, auto jeżdziło normalnie, kopciło przy ok 2 tys. obrotów.
No i jak gwałtownie dodawalem gazu, odczuwało sie jednocześnie jak gdyby przydławienie silnika. Co do pewności diagnozy to nie jestem pewien. :fcp26
__________________
Bądż NIEBIESKI-zarejestruj się i wstąp do klubu [B]Było MONDEO MK4 2.0 TDCi Titanium X....był S-MAX 2.0 240KM Titanium S ...czas na nowe..[B] |
12-10-2008, 21:21 | #12 |
F1 fan
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 25-05-2008
Skąd: ok.Stargard
Model: Edge ST
Silnik: 2.7 na dwóch turbinach 335 KM
Rocznik: 2019
Postów: 1,033
|
Re: [mk3] czyzby to koniec turbiny??
Rura od turbo to właśnie to.
__________________
Bądż NIEBIESKI-zarejestruj się i wstąp do klubu [B]Było MONDEO MK4 2.0 TDCi Titanium X....był S-MAX 2.0 240KM Titanium S ...czas na nowe..[B] |
12-10-2008, 21:29 | #13 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 01-06-2008
Skąd: W-wa
Model: No One
Silnik: Inne
Rocznik: 2016
Postów: 256
|
Re: [mk3] czyzby to koniec turbiny??
no wlasnie kopci gdzies ok 2 tys obrotow ale w miare ok przyspiesza na 1 i na 2 ale nie ma porownania do wczesniej no a na wyzszych biegach to juz w ogole... co najdziwniejsze zadnego strzalu, zadne kontrolki sie nie swieca ... poprostu nic! tylko jade tak jakbym nie posiadal w ogole turbo
|
12-10-2008, 21:33 | #14 |
F1 fan
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 25-05-2008
Skąd: ok.Stargard
Model: Edge ST
Silnik: 2.7 na dwóch turbinach 335 KM
Rocznik: 2019
Postów: 1,033
|
Re: [mk3] czyzby to koniec turbiny??
Po prostu omacaj rurę ręką , pęknięcie da się wyczuć .
__________________
Bądż NIEBIESKI-zarejestruj się i wstąp do klubu [B]Było MONDEO MK4 2.0 TDCi Titanium X....był S-MAX 2.0 240KM Titanium S ...czas na nowe..[B] |
13-10-2008, 07:54 | #15 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 02-11-2007
Skąd: Pabianice
Postów: 471
|
Re: [mk3] czyzby to koniec turbiny??
Jak posadzi kogoś za kółkiem by gaz wciskał to pęknięcie znajdziesz na 100%
|
13-10-2008, 11:30 | #16 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 01-06-2008
Skąd: W-wa
Model: No One
Silnik: Inne
Rocznik: 2016
Postów: 256
|
Re: [mk3] czyzby to koniec turbiny??
obmacywalem ... dotykalem , obsciskiwalem i nic nie wyczulem :/ ... jutro sie umowilem do lipskiego ... mam nadzieje ze nie bedzie mnie to duzo kosztowac
|
14-10-2008, 15:39 | #17 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 01-06-2008
Skąd: W-wa
Model: No One
Silnik: Inne
Rocznik: 2016
Postów: 256
|
Re: [mk3] czyzby to koniec turbiny??
autko juz odebrane Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. okazalo sie ze egr byl zapchany ... po wyczyszczeniu autko wrocilo prawie do normy (prawie bo nie ma takiej mocy jak mialo poprzednio - chyba ze przez ten zawor kat sie zapchał :[ )
|
14-10-2008, 16:31 | #18 |
ford::average
Zarejestrowany: 28-08-2008
Skąd: STG
Postów: 141
|
Re: [mk3] czyzby to koniec turbiny??
to dobrze że zawór a nie turbinka
|
14-10-2008, 16:39 | #19 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 31-07-2006
Skąd: Warszawa
Model: [MK4] Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM)
Rocznik: 2012
Postów: 1,056
|
Re: [mk3] czyzby to koniec turbiny??
Cytat:
__________________
Aktualnie: Mondeo MK4 Liftback, 2012, 2.0TDCi (140KM -> 163KM -> 188KM / 402 NM) oraz Fiesta MK7 5D, 2015, 1.0 80KM W rodzinie również: Mondeo MK3 HB, 2004r, 2.0TDCi; Mondeo MK2 HB, 1999r, 1.8TD |
|
14-10-2008, 16:47 | #20 |
ford::average
Zarejestrowany: 28-08-2008
Skąd: STG
Postów: 141
|
Re: [mk3] czyzby to koniec turbiny??
a zaślepienie zaworu egr też poprawia moc
|