Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 01-08-2008, 09:51   #1
tweeciak
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 01-08-2008
Postów: 4
Domyślnie [Mk7] silniczek krokowy

Witam ...
Wiem...temat "rzeka" i poruszany byl kilkanascie razy...ale sledze go w miare na bierzaco..i wciaz mam problem. Chodzi oczywiscie o falujace obroty (a raczej rosnace na "luzie" do 4 tys obrotow)
Wiem ze odpowada za to silniczek krokowy. Wimienilem go ...juz 3 razy(uzywane, nie markowe)-a ostatni jest podobno (z podresleniem slowa"PODOBNO")jeden z lepszych (oryginał...o ile sie nie myle (nie smiac sie) SIEMENS...w kazdym razie cos na "s"Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ). Problem w tym ze paliwo tankuje na "renomowanych" stacjach (Orlen, Shel, BP) a silniczek zaczyna szalec juz po ok ...300-400 km. Czasem po 50k,. Zaczalem wykluczac silniczek, silnik nie dostaje "lewego powietrza", na komputerze bledow nie wykazuje.
Nie jestem specjalista...wiec nie mam pomyslow co dalej
HELP. Pomysly i mi i mojemu mechanikowi sie koncza, a to zaczyna byc coraz bardziej "upierdliwe".Z samochodu bardzo jestem zadowolony tylko te OBROTY-psuja ogolny wizerunek. Walcze z tym od 2-3 lat...-nie pozwolcie mi sie poddacGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
hehehe

a ha...autko nie ma instalacji gazowej

tweeciak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-08-2008, 10:00   #2
corneliusab
ford::expert
 
Avatar corneliusab
 
Zarejestrowany: 26-02-2008
Skąd: AB(DE) / GD(PL)
Model: S-Max Titanium S / Kuga Individual
Silnik: 2.5 T 220 PS / 2.5 T 200PS
Rocznik: 2009 / 2009
Postów: 3,731
Domyślnie Re: SILNICZEK KROKOWY

Po pierwsze przeczytaj to: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] i popraw temat :fcp1 , a po drugie jak u Ciebie z przepustnica, czyszczona czy nie, jak z czujnikiem od niej :fcp9

Pozdrawiam
__________________
Moje Mondeo

corneliusab jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-08-2008, 10:11   #3
tweeciak
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 01-08-2008
Postów: 4
Domyślnie Re: [Mk7] silniczek krokowy

Mam nadzieje ze temat juz ok Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. - sorry
Co do przepustnicy...no wlasnie jeszcze to mi zostalo...aczkolwiek zagladalem do niej niedawno i nie jest "na oko" jakos przesadnie brudna, wierze ze jeszcze "ona" mi pomoze...definitywnie. Dam znac po czyszczeniu. A co do czujnika..."nie byl dotykany" nawet
Hmmm..ostatnio tez ktos mi powiedzial ze moze "brak masy"...
tweeciak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-08-2008, 12:26   #4
radekbox
ford::expert
 
Avatar radekbox
 
Imię: Radek
Zarejestrowany: 02-09-2006
Skąd: ok.Zielona Góra
Model: escort, saab 9-5
Silnik: 2.. 16V , 2.5T 500+ HP
Rocznik: 96
Postów: 3,395
Domyślnie Re: [Mk7] silniczek krokowy

a robiles reset kompa po zmianie krokowca??
__________________
POZDRAWIAM
mój escort na passionford
[<a href=http://images35.fotosik.pl/175/eecfd91a0d403341.jpg target=_blank>http://images35.fotosik.pl/175/eecfd91a0d403341.jpg</a>
radekbox jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-08-2008, 05:19   #5
Harmon
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 30-01-2008
Model: Mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2014
Postów: 12
Domyślnie Re: [Mk7] silniczek krokowy

razem z wymiana krokowego powinno się wymieniać zawór odpowietrzający skrzynie korbową.
Harmon jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-08-2008, 08:35   #6
zbigniew_51
ford::average
 
Zarejestrowany: 19-06-2008
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Postów: 55
Domyślnie Re: [Mk7] silniczek krokowy

Cytat:
Napisał Harmon
razem z wymiana krokowego powinno się wymieniać zawór odpowietrzający skrzynie korbową.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. :fcp8
zbigniew_51 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-08-2008, 08:37   #7
radekbox
ford::expert
 
Avatar radekbox
 
Imię: Radek
Zarejestrowany: 02-09-2006
Skąd: ok.Zielona Góra
Model: escort, saab 9-5
Silnik: 2.. 16V , 2.5T 500+ HP
Rocznik: 96
Postów: 3,395
Domyślnie Re: [Mk7] silniczek krokowy

Cytat:
Napisał Harmon
razem z wymiana krokowego powinno się wymieniać zawór odpowietrzający skrzynie korbową.
nawet jesli jest sprawny??
__________________
POZDRAWIAM
mój escort na passionford
[<a href=http://images35.fotosik.pl/175/eecfd91a0d403341.jpg target=_blank>http://images35.fotosik.pl/175/eecfd91a0d403341.jpg</a>
radekbox jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-08-2008, 09:02   #8
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie Re: [Mk7] silniczek krokowy

Cytat:
Napisał radekbox
Cytat:
Napisał Harmon
razem z wymiana krokowego powinno się wymieniać zawór odpowietrzający skrzynie korbową.
nawet jesli jest sprawny??
oczywiście, ja bym dołozył jeszcze nowe opony, lakier szyby a w zasadzie wymienic cały samochód.


Prosze nie pisac bzdur, bo tylko narazacie innych na koszty.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-08-2008, 17:33   #9
trocina
ford::average
 
Zarejestrowany: 30-05-2007
Skąd: Wrocław
Postów: 50
Domyślnie Re: [Mk7] silniczek krokowy

tak to mu nie pomozecie:/ słuchaj jezeli obroty ci wzrastaja na luzie to nie jest silnik krokowy tylko przepustnica. mozliwe ze kostka do wymiany a mozliwe ze wystarczy u diagnosty ustawic jakies pierdoły przez kompa dotyczace działania przepustnicy. moja Dziewczyna ma fieste z 97r od niedawna i tez jej obroty ****ły na maxa w gore jak wrzucała na luz. pojechalismy do kumpla i rozłaczył kostke od przepustnicy i teraz jest dobrze tylko jak depniesz pedał w podłoge np na swiatłach to sie troche dławi ale potem jest ok. narazie tak jezdzi bo nie ma kiedy do diagnosty pojechac ale to wszystko co trzeba zrobic albo wypnij kostke i jezdził łagodnie albo pojedz do diagnosty i popros zeby sprawdzili przepustnice. z silnikiem krokowym tez miałem problem ale obroty spadaja a nie rosna ale to w wiekszosci przypadkow wystarczy WD40 przeczyscic i smiga jak nowy. pozdrawiam i podjedz na diagnostyke.
trocina jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-08-2008, 17:47   #10
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie Re: [Mk7] silniczek krokowy

trocina, nie na luzie, tylko na "luzie", co oznacza, ze samochód nie stoi tylko sie toczy.

Problemen moze byc ten silniczek krokowy(zawór wolnych obr), bo ewidentnie widać, ze po jego wymianie na "nówke" jest ok, a dopiero po ilus tam km jest źle.
Wydaje mi sie, ze trzeba bedzie zainwestowac w oryginał fordowski.
z drugiej strony nie wiem, czy wymiana 3 krotna na zamienniki juz nie była droższa niz oryginał. Oszczędny 2 razy traci.

Co do TPS'a, to tez moze byc przyczyna, ale raczej sporadyczna.
Autor pisze, ze sledzi temat na bierząco, to na pewno doczytał sie co z nim zrobic i jak go sprawdzić, aby nie narazić sie na koszty,
  Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 22:37.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.