|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
04-01-2009, 20:11 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-06-2007
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 11
|
[mk I ] Wtryski
Witam
Mam pytanie czy wtryski w fordzie mondeo 1,6 16v benzyna są takie same jak w 1,8 czy 2,0? |
04-01-2009, 20:47 | #2 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 27-11-2008
Postów: 542
|
Re: [mk I ] Wtryski
nie
|
04-01-2009, 21:05 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-06-2007
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 11
|
Re: [mk I ] Wtryski
Na wiosne będe uturbiał moje mondeo 1,6 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i potrzebuje wydajnieszych wtrysków, wiec te od 2,0 powinny dać rade, tylko czy będą pasowały mechanicznie i czy w elektronice nie bede musiał grzebać, komputer i te sprawy. Mam nadzieje że pompa da sobie rade. Chce dmuchać na około 0,4 bara tzw. soft turbo, wiec pompa powinna dać sobie rade, ale wtryski lepiej dać większe.
|
04-01-2009, 21:11 | #4 |
FORD|ZAWODOWIEC
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,538
|
Re: [mk I ] Wtryski
jeżeli chcesz takie rzeczy robić to niestety bedziesz musiał zmieniać soft w kompie lub wymiana kompa na coś innego popmyśl lepiej o zmianie auta np. 2,5 V6 to już bedzie coś i mniejsze koszta
|
04-01-2009, 21:22 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-06-2007
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 11
|
Re: [mk I ] Wtryski
Właśnie tego sie boje, bo na kompach samochodowych to słabo sie znam, teraz na wiosne technikum samochodowe kończe, ale jako mechanik, ale mam kolesi elektromechaników, ale szczerze to niechciałbym zeby mi coś skopali Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. I druga sprawa ze jestem zakochany w tym samochodzie, wole go od jakiegos tam BMW czy Hondy Civic, poprstu mondeo jest z każdej strny lepsze. A co do swapu silnika, to o to chodzi że szkoda mi mojego silnika bo jest w idealnym stanie po remoncie, sam go z ojcem robiłem,ideał 223 tys przejechane ale ideał. A turbo juz mam od sierki rs i w szkole na praktykach zakładałem do Civica turbo więc mniej więcej rozkminiam temat, chociaż to inne samochody, tlyko elektroniki sie boje, bo nawet nie zamierzałem go zestroić, bo w sumie do soft turbo zestrojenie nie jest tak ważne. Jak bym samo wszystko robił na używanych częściach to bym sie zamkna w około 1,5 tys zł bo turbo mam. A za silnik 2,5l plus komp i skrzynia to bym troceh zabuli i pewnie osprzęt tez bym wymieniał. A samochó mamy od 5 lat igiełka tak zadbany, więć szkoda mi go. Ostatnio nowe zawieszenie, szczęki,filtry, akumlator, tarcze, klocki, kompletne sprzęgło,rozrząd, szkoda samochodu.
A co do tych wtysków to jak myślisz z tym kompem komp od 2,0 l mondeo dał by rade czy to nie o to chodzi? Bo te kompy to strojenia turbo to ksztują minimum 1,5 tys zł :/ |
04-01-2009, 21:40 | #6 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 27-11-2008
Postów: 542
|
Re: [mk I ] Wtryski
różnica wtrysków polega na wydajności w zależności od pojemności jeśli chcesz założyć turbo to musisz mieć inne sterowanie wtrysków które odpowiednio wysteruje dawkę paliwa przy pracy z turbo.Jeśli założysz wtryski od 2.0 to będzie dostawał za dużo paliwa na wolnych obrotach i nie będzie dobrze pracował i różnie będzie się zachowywał podczas pracy w zależności jaką będzie miał mieszankę.
|
04-01-2009, 22:24 | #7 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-06-2007
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 11
|
Re: [mk I ] Wtryski
Zastanawiam sie czy na moich oryginalnych wtryskach, nie dam rady, narazie chyab zostawie oryginały, jak coś będzi nie tak to będe kombinował, teraz mam problem z podłączeniem smarowania do turbo w silniku noi wyspawaniem z kwasówki kolektora wydechowego, naszczęście niema klimy (w sumie to bym chciał mieć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) bo jest miejsce na turbo. I jeszcze jedno pytanie co do kolektora wydechowego, nie wiem co z sondą lamda zrobić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
04-01-2009, 22:26 | #8 |
FORD|ZAWODOWIEC
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,538
|
Re: [mk I ] Wtryski
a gdzie ją masz zaraz przy kolektorze czy dalej na rurze wydechowej jak masz na rurze to przenieś ją bliżej kolektora
|
04-01-2009, 22:39 | #9 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 03-06-2007
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 11
|
Re: [mk I ] Wtryski
Z tego co pamietam to jest przy kolektorze. Tylkoze mam zamiar pospawać now kolektor pod turbo, ale czuje ze to będzie najtrudniejsza rzecz, nie licząc wysterowania elektroniki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
04-01-2009, 22:42 | #10 |
FORD|ZAWODOWIEC
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,538
|
Re: [mk I ] Wtryski
no to jeżeli chcesz zrobić nowy kolektor to ja nie widze problemu wstawisz ją tam gdzie bedzie ci pasowało aby dolatywały do niej spaliny ze wszystkich 4 cylindrów żeby nie było tak że z któregoś nie bedzie łapało i bedzie głupiała
|