Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 02-12-2007, 20:40   #1
Darek1987Torun
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 30-11-2007
Skąd: Toruń
Model: MONDEO MK II
Silnik: 1.8 16v
Rocznik: 1996
Postów: 32
Domyślnie Gdy silnik jest zimny to ciężko odpala.

Co może być przyczyną?? Bo jak jest ciepły to nie ma problemu, nawet po odpaleniu i zgaszeniu na zimnym nie ma problemu. Żeby go odpalić na zimnym i dłuższym postoju musze mieć gaz wciśnięty. Mogą to być uszczelniacze na zaworach?? I olej spływa i przez to tak odpala??

__________________
Nie ma
Darek1987Torun jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-12-2007, 20:53   #2
Luk@s
ford::professional
 
Avatar Luk@s
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 11-01-2007
Skąd: KPR
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDDI 90 KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,151
Domyślnie

Cytat:
Napisał Darek1987Torun
Mogą to być uszczelniacze na zaworach?? I olej spływa i przez to tak odpala??
Jeśli by tak było to po odpaleniu powinna być za tobą chmura dymu :fcp1 W gre wchodzą jeszcze świece, przewody, filtry (powietrza i paliwowy). :fcp1
__________________
Nie każda mo... pasuje do Forda
President Johnny II ASC + Sirio AS ML-145
Luk@s jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-12-2007, 20:57   #3
Darek1987Torun
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 30-11-2007
Skąd: Toruń
Model: MONDEO MK II
Silnik: 1.8 16v
Rocznik: 1996
Postów: 32
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lukas22
Jeśli by tak było to po odpaleniu powinna być za tobą chmura dymu
Najgorsze że się pojawia, ale to może też być od zbyt dużej ilośći paliwa bo musze kręcieć ok 20 sekund, a czasami nawet dłużej.
__________________
Nie ma
Darek1987Torun jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-12-2007, 21:19   #4
Luk@s
ford::professional
 
Avatar Luk@s
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 11-01-2007
Skąd: KPR
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDDI 90 KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,151
Domyślnie

Cytat:
Napisał Darek1987Torun
ale to może też być od zbyt dużej ilośći paliwa bo musze kręcieć ok 20 sekund
Nie możliwe żeby to było od tego :fcp1
__________________
Nie każda mo... pasuje do Forda
President Johnny II ASC + Sirio AS ML-145
Luk@s jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-12-2007, 07:23   #5
Darek1987Torun
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 30-11-2007
Skąd: Toruń
Model: MONDEO MK II
Silnik: 1.8 16v
Rocznik: 1996
Postów: 32
Domyślnie

Cytat:
Napisał VoyTasS
A po odpaleniu na ciepłym chmura jest?
Spróbuj podgrzać ze 2 czy 3 razy świece i potem odpal... Bo może to przez niższe temperatury...
A widział jaki silnik w mondku jeździ ??
Zetec a tam są iskrowe świece :fcp3

[ Dodano: 03-12-2007, 08:27 ]
Cytat:
Napisał Lukas22
W gre wchodzą jeszcze świece, przewody, filtry (powietrza i paliwowy).
Przewody WN i filtr powietrza niby wyminione, ale świece nie były więc najpierw będe musiał kupić motorcrafta świece i zobaczyć
__________________
Nie ma
Darek1987Torun jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-12-2007, 07:52   #6
oldamo
ford::advanced
 
Avatar oldamo
 
Imię: Przemysław
Zarejestrowany: 20-10-2007
Skąd: Olsztyn
Model: FORD GALAXY GIA
Silnik: 1.8 125KM
Rocznik: 2009
Postów: 226
Domyślnie

Miałem podobny problem w lagunie. Był to uszkodzony czujnik położenia przepustnicy - komputer nie wykazywał.
Pozdrawiam.
__________________
Poprzednio sharan 2.0+LPG 1996, galaxy 2.8 TIPTRONIC 2001
oldamo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-01-2008, 11:50   #7
Dawit000
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 04-01-2008
Model: ???
Silnik: fajny
Rocznik: 2000
Postów: 20
Domyślnie Re: Gdy silnik jest zimny to ciężko odpala.

No ja mam podobny problem. Przepraszam ze odkopuje temat ale najwyraźniej ten problem został tutaj rozwiazany. Ile kosztuje ten czujnik położenia przepustnicy?(jeśli oczywiście to to) Ja mam jeszcze takie coś że jak go kręce rano to dość długo ze 30 sekund jak nie więcej i silnik tak jakby chcial zaskoczyć a niemoże i po tym długim kręceniu zawsze odpali i chodzi na początku troche jak stary dizel ale za chwile wszystko sie uspokaja po przegazowce.

Czy to może być silniczek krokowy?

Dodam że ja mam DOHC nie zetec
Dawit000 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:39.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.