|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-12-2007, 16:44 | #1 |
ford::expert
Zarejestrowany: 21-11-2007
Skąd: Lubelskie
Model: Fiat Linea
Silnik: 1,3 Mjet
Rocznik: 2007
Postów: 2,002
|
dym:)
jestem posiadaczem od niedawna 1.8 td i mam pytanie czy normalne jest ze po zapaleniu jak zimny silnik kopci na bialo bardziej to wyglada na pare po przejechniu 5 km przestaje.
__________________
Był Fiat 126p, Fiat Uno, Vw Jetta , Mondeo MK1 Jest Mondeo Hatchback MK3 Ghia 2002r 2.0 PB+LPG Black Panther |
08-12-2007, 17:34 | #2 | |
ford::amateur
Zarejestrowany: 08-12-2007
Postów: 1
|
Cytat:
Kopcenie przy rozruchu jest częste i zależy od stopnia zużycia silnika, jeśli pali bez problemów, nie przepala paliwa i nie bierze oleju nie ma powodów do niepokoju. pozdrawiam |
|
08-12-2007, 17:54 | #3 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 31-07-2007
Skąd: Częstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia
Silnik: 2,8
Rocznik: '97
Postów: 3,551
|
tak to normalne, zimny silnik "produkuje" wiecej pary niz cieply, para pochodzi z powietrza, a wlasciwie z wilgoci w nim zawartej,
|
08-12-2007, 19:28 | #4 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
Cytat:
Tak więc silnik czy ciepły czy zimny produkuje mniej więcej tyle samo pary, tyle, że na ciepłym mniej jest ona widoczna, bo widoczna jest tylko w postaci już częściowo skroplonej mgły. PS. Duża (zbyt duża) ilość pary wodnej w spalinach może świadczyć o nieszczelności uszczelki pod głowicą. |
|
08-12-2007, 20:40 | #5 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 31-07-2007
Skąd: Częstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia
Silnik: 2,8
Rocznik: '97
Postów: 3,551
|
Cytat:
sorka i dzieki za poprawe |
|
08-12-2007, 21:56 | #6 |
Postów: n/a
|
|