|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
13-03-2021, 13:48 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 24-07-2019
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 6
|
2.0 TDCI 140KM Uszczelka MapSensora
Witam,
od jakiegoś czasu zauważyłem mikro szarpnięcia przy 1600-1800 obrotów. Jadę na 3 biegu, wrzucam 4 i nie dodaję gazu albo minimalnie dodaję(częsta sytuacja przy 60km/h) i wtedy czuć mikro szarpnięcia. Mechanikiem nie jestem ale postanowiłem poszukać jakiś niepokojących objawów pod maską. Znalazłem zapocenie przy MapSensorze i czujniku temperatury w dolocie. Wymontowałem czujnik temperatury i wyczyściłem go benzyną ekstrakcyjną. Po wymontowaniu MapSensora zauważyłem, że uszczelka jest "walnięta" i stąd przedmuchy do komory silnika. Pytanie brzmi: czy walnięta uszczelka i przedmuchy przy MapSensorze mogą wpłynąć na tyle poważnie, że następują ww. objawy? Niestety nie miałem jak wyczyścić MapSensora, ponieważ jest tylko "dziubek" z otworem. Chyba, że macie jakieś patenty na wyczyszczenie MS to będę wdzięczny |
14-03-2021, 17:30 | #2 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 28-07-2013
Skąd: GD
Model: Kuga MK2
Silnik: 2.0 TDCI 140KM automat
Rocznik: 2013
Postów: 200
|
Odp: 2.0 TDCI 140KM Uszczelka MapSensora
kilka kropel benzyny do otworu dziobka i wydmuchać sprężonym powietrzem z puchy albo poczekać aż wyleci i wyschnie.
__________________
§23 |