|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
20-07-2017, 20:18 | #1 |
ford::amateur
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 16-10-2012
Skąd: Dębica
Model: Focus
Silnik: 1.6tdci
Rocznik: 2005
Postów: 3
|
1.4tdci Na Zimnym pali, a jak gorący nie.
Witam
Mam taki problem na zimnym silniku Fiesta odpala bez żadnego problemu, gdy znowu silnik nabierze temperatury 90stopni i wyłączymy silnik to nie odpali, kreci rozrusznik ale nie zapali, odpala jak temperatura silnika osiągnie około 60 stopni od pala od razu jakby nigdy nic. Po wielu wizytach u różnych mechanikach już nie wiem co jest grane. W grudniu była regeneracja wtrysków, w marcu wymiana rozrządu, a pod konie marca auto się zaczęło zachowywać w wyżej wymieniony sposób. Od tego czasu zostało zrobione: 1. Sprawdzenie Wtrysków i Pompę wtryskową przez firmę która je regenerowała - niby OK 2. został sprawdzony rozrząd - OK 3. Wymieniony czujnik temperatury silnika 4. Wymieniony czujnik położenia wału korbowego 5. Wymieniony czujnik wałku rozrządu 6. Wymieniony Regulator ciśnienia paliwa na pompie wtryskowej 7. Wymieniony filtr paliwa + przewody paliwowe od filtra do pompy wtryskowej ponieważ na gorącym silniku widać bańki powietrza nie wiadomo skąd się biorą. Mechanik stwierdził ze za małe ciśnienie jest podczas rozruchu okolo6-7 MPa a powinno być kolo 20MPa. a na zimnym silniku jest ładnie koło 20MPa Pytanie skąd się jeszcze może brać powietrze w przewodzie jeżeli na zimnym praktycznie nie widać bąbelków a na gorącym sie pojawiają? Ma ktoś może jakie rady lub pomysły jeszcze co może być z autem. Bo mechanicy rozkładają ręce a mi to ręce od całej sytuacji opadają. Z góry dziękuj |
04-08-2018, 21:14 | #2 |
ford::amateur
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 04-08-2018
Skąd: Warszawa
Model: Fiesta
Silnik: 1.4tdci
Rocznik: 2006
Postów: 1
|
Odp: 1.4tdci Na Zimnym pali, a jak gorący nie.
Jeśli dalej borykasz się z tym problemem to spróbuj tego co u mnie pomogło. Miałem to samo co Ty, wszystko działało pięknie póki nie trzeba było odpalić silnika na gorąco.
Wymień bezpiecznik od pompy paliwa (F15) na nowy - bezpieczniki są za schowkiem. Nieważne że ten nie jest przepalony, po prostu wymień. Mój działał, ale było na nim widać fiolet na blaszkach. Wymieniłem na nowy, fiesta odpala bez problemów na gorącym silniku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
05-08-2018, 08:55 | #3 |
ford::professional
Imię: ADAM
Zarejestrowany: 16-05-2018
Skąd: OTWOCK
Model: Mondeo MK3
Silnik: 1,8 cm3 DURATEC HE
Rocznik: 2003
Postów: 1,453
|
Odp: 1.4tdci Na Zimnym pali, a jak gorący nie.
Bąble powietrza w przewodach paliwowych i ciśnienie 6-7 Mpa na gorącym silniku świadczy ewidentnie, że przyczyną usterki jest pompa paliwowa , lub zasilenie elektryczne pompy.
|