|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
29-07-2017, 22:04 | #1 |
ford::amateur
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 28-07-2017
Skąd: Opole
Model: Mondeo
Silnik: 2.2TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2
|
Brak mocy na wolnych obrotach.
Wtam! Podobnych tematów jest kilka ale 0 konkretów. Posiadam Forda Mondeo mk3 2.2 TDCI 2004r. który nie ma mocy do ok ~2500obr/min. Co zostało zroione:
- wszystkie filtry nowe - wyczyszczony cały układ wydechowy - wyczyszczony i sprawdzony egr - ----------II---------- cały układ dolotowy - był kilkukrotnie sprawdzany przez kilku mechaników brak błędów, wszystkie parametry w normie, korekty wtrysków OK Proszę o jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny takiego zachowania? |
29-07-2017, 22:45 | #2 |
ford::specialist
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-12-2015
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK3 kombi
Silnik: 2.0 TDCI--2.2 TDCI
Rocznik: 2004--2006
Postów: 924
|
Odp: Brak mocy na wolnych obrotach.
Ile ładuje turbo?
__________________
Jestem głupi ale każdego dnia staram się czegoś nauczyć. |
10-11-2017, 22:53 | #3 |
ford::amateur
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 28-07-2017
Skąd: Opole
Model: Mondeo
Silnik: 2.2TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2
|
Odp: Brak mocy na wolnych obrotach.
===OBDII DTC P0251-P===
Kod: P0251 - Usterka regulacji dawki paliwa doprowadzanej do wtryskiwacza Status: - Oczekujący - usterka oczekuje na potwierdzenie Moduł: Diagnostyka pokładowa II Szczegóły kodów usterek Usterka regulacji dawki paliwa doprowadzanej do wtryskiwacza Przyczyną tego kodu DTC może być: Wystąpił błąd sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej. brak paliwa w zbiorniku. Ograniczenie przepływu pomiędzy pompą paliwa a zbiornikiem paliwa Niedrożny filtr paliwa. Zablokowane, splątane lub zgniecione przewody paliwowe. Zawór regulacji dawki paliwa/przewody elektryczne Usterka wtryskiwacza. Nieprawidłowe funkcjonowanie FIP. ===END OBDII DTC P0251-P=== ===PCM DTC P1000=== Kod: P1000 - Test gotowości diagnostyki On-Board (OBD) niekompletny Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). Szczegóły kodów usterek Test gotowosci ukladów EOBD nie ukonczony Przyczyną tego kodu DTC może być: Niektóre lub wszystkie testy EOBD nie sa prawidlowo wykonane. Funkcje diagnostyczne EOBD nie wykonane od ostatniego kasowania DTC. Aby to rozwiazac, pozwól, aby silnik pracowal w cyklu od zimnego do rozgrzanego silnika, aby funkcje diagnostyczne zostaly wykonane pomyslnie. nie wymieniaj modulu, gdy zostanie zapisany ten DTC jeżeli jest to jedyny obecny kod DTC, zwróć pojazd klientowi, kod DTC zostanie wykasowany w warunkach normalnej eksploatacji Dalsze informacje dotyczące diagnostyki znajdziesz w odpowiednim dziale eTIS. ===END PCM DTC P1000=== ===PCM DTC P1211=== Kod: P1211 - Przerwa w obwodzie czujnika TP. Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). Szczegóły kodów usterek Usterka regulacji dawki paliwa doprowadzanej do wtryskiwacza Przyczyną tego kodu DTC może być: Wystąpił błąd sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej. brak paliwa w zbiorniku. Ograniczenie przepływu pomiędzy pompą paliwa a zbiornikiem paliwa Niedrożny filtr paliwa. Zablokowane, splątane lub zgniecione przewody paliwowe. Zawór regulacji dawki paliwa/przewody elektryczne Usterka wtryskiwacza. Dodatkowe informacje znajdziesz w: TSB No. 46/2005 Wykonaj test cisnienia paliwa i nieszczelnosci wewnetrznej. Nieprawidłowe funkcjonowanie FIP. ===END PCM DTC P1211=== ===PCM DTC P0251=== Kod: P0251 - Usterka regulacji dawki paliwa doprowadzanej do wtryskiwacza Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). Szczegóły kodów usterek Usterka regulacji dawki paliwa doprowadzanej do wtryskiwacza Przyczyną tego kodu DTC może być: Wystąpił błąd sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej. brak paliwa w zbiorniku. Ograniczenie przepływu pomiędzy pompą paliwa a zbiornikiem paliwa Niedrożny filtr paliwa. Zablokowane, splątane lub zgniecione przewody paliwowe. Zawór regulacji dawki paliwa/przewody elektryczne Usterka wtryskiwacza. Nieprawidłowe funkcjonowanie FIP. ===END PCM DTC P0251=== ===RHID DTC Brak=== Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów Moduł: Lampa wyładowcza dużej intensywności z prawej strony ===END RHID DTC Brak=== ===LHID DTC B2477=== Kod: B2477 - Niepowodzenie próby skonfigurowania modułu. Moduł: Lampa wyładowcza dużej intensywności z lewej strony Szczegóły kodów usterek Niepowodzenie próby skonfigurowania modułu. ===END LHID DTC B2477=== ===LHID DTC B2626=== Kod: B2626 - HCM nie skalibrowany Moduł: Lampa wyładowcza dużej intensywności z lewej strony Szczegóły kodów usterek HCM nie skalibrowany Z menu czynności diagnostycznych wybierz opcję regulacji reflektorów. ===END LHID DTC B2626=== ===LHID DTC B2619=== Kod: B2619 - usterka obwodu tylnego czujnika wysokości Moduł: Lampa wyładowcza dużej intensywności z lewej strony Szczegóły kodów usterek usterka obwodu tylnego czujnika wysokości 1) Sprawdź połączenia elektryczne czujnika wysokości. 2) Sprawdź mocowanie czujnika wysokości. 3) Przyczyną usterki może być czujnik wysokości. ===END LHID DTC B2619=== ===IC DTC Brak=== Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów Moduł: Tablica przyrządów ===END IC DTC Brak=== ===RCM DTC Brak=== Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów Moduł: Moduł układu SRS ===END RCM DTC Brak=== ===GEM DTC Brak=== Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic) ===END GEM DTC Brak=== ===ABS DTC Brak=== Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów Moduł: Układ przeciwdziałający blokowaniu hamulców (Antilock BrakingSystem). ===END ABS DTC Brak=== Bump: Bump: Przesyłam jeszcze wykres kiedy wywaliło sprężynkę. Po wyłączeniu i ponowym włączeniu zapłonu sprężynka zgasła. Przez cały czas autko nie ma mocy:/ [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez gr@rd ; 10-11-2017 o 23:04 |