Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 29-07-2017, 22:04   #1
gr@rd
ford::amateur
 
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 28-07-2017
Skąd: Opole
Model: Mondeo
Silnik: 2.2TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2
Domyślnie Brak mocy na wolnych obrotach.

Wtam! Podobnych tematów jest kilka ale 0 konkretów. Posiadam Forda Mondeo mk3 2.2 TDCI 2004r. który nie ma mocy do ok ~2500obr/min. Co zostało zroione:
- wszystkie filtry nowe
- wyczyszczony cały układ wydechowy
- wyczyszczony i sprawdzony egr
- ----------II---------- cały układ dolotowy
- był kilkukrotnie sprawdzany przez kilku mechaników brak błędów, wszystkie parametry w normie, korekty wtrysków OK
Proszę o jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny takiego zachowania?

gr@rd jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-07-2017, 22:45   #2
Psilocke
ford::specialist
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-12-2015
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK3 kombi
Silnik: 2.0 TDCI--2.2 TDCI
Rocznik: 2004--2006
Postów: 924
Domyślnie Odp: Brak mocy na wolnych obrotach.

Ile ładuje turbo?
__________________
Jestem głupi ale każdego dnia staram się czegoś nauczyć.
Psilocke jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-11-2017, 22:53   #3
gr@rd
ford::amateur
 
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 28-07-2017
Skąd: Opole
Model: Mondeo
Silnik: 2.2TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2
Domyślnie Odp: Brak mocy na wolnych obrotach.

===OBDII DTC P0251-P===
Kod: P0251 - Usterka regulacji dawki paliwa doprowadzanej do wtryskiwacza

Status:
- Oczekujący - usterka oczekuje na potwierdzenie

Moduł: Diagnostyka pokładowa II

Szczegóły kodów usterek

Usterka regulacji dawki paliwa doprowadzanej do wtryskiwacza

Przyczyną tego kodu DTC może być:

Wystąpił błąd sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej.

brak paliwa w zbiorniku.

Ograniczenie przepływu pomiędzy pompą paliwa a zbiornikiem paliwa

Niedrożny filtr paliwa.

Zablokowane, splątane lub zgniecione przewody paliwowe.

Zawór regulacji dawki paliwa/przewody elektryczne

Usterka wtryskiwacza.

Nieprawidłowe funkcjonowanie FIP.

===END OBDII DTC P0251-P===

===PCM DTC P1000===
Kod: P1000 - Test gotowości diagnostyki On-Board (OBD) niekompletny

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Szczegóły kodów usterek

Test gotowosci ukladów EOBD nie ukonczony

Przyczyną tego kodu DTC może być:

Niektóre lub wszystkie testy EOBD nie sa prawidlowo wykonane.

Funkcje diagnostyczne EOBD nie wykonane od ostatniego kasowania DTC. Aby to rozwiazac, pozwól, aby silnik pracowal w cyklu od zimnego do rozgrzanego silnika, aby funkcje diagnostyczne zostaly wykonane pomyslnie.

nie wymieniaj modulu, gdy zostanie zapisany ten DTC

jeżeli jest to jedyny obecny kod DTC, zwróć pojazd klientowi, kod DTC zostanie wykasowany w warunkach normalnej eksploatacji

Dalsze informacje dotyczące diagnostyki znajdziesz w odpowiednim dziale eTIS.

===END PCM DTC P1000===

===PCM DTC P1211===
Kod: P1211 - Przerwa w obwodzie czujnika TP.

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Szczegóły kodów usterek

Usterka regulacji dawki paliwa doprowadzanej do wtryskiwacza

Przyczyną tego kodu DTC może być:

Wystąpił błąd sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej.

brak paliwa w zbiorniku.

Ograniczenie przepływu pomiędzy pompą paliwa a zbiornikiem paliwa

Niedrożny filtr paliwa.

Zablokowane, splątane lub zgniecione przewody paliwowe.

Zawór regulacji dawki paliwa/przewody elektryczne

Usterka wtryskiwacza.

Dodatkowe informacje znajdziesz w:

TSB No. 46/2005

Wykonaj test cisnienia paliwa i nieszczelnosci wewnetrznej.

Nieprawidłowe funkcjonowanie FIP.

===END PCM DTC P1211===

===PCM DTC P0251===
Kod: P0251 - Usterka regulacji dawki paliwa doprowadzanej do wtryskiwacza

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Szczegóły kodów usterek

Usterka regulacji dawki paliwa doprowadzanej do wtryskiwacza

Przyczyną tego kodu DTC może być:

Wystąpił błąd sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej.

brak paliwa w zbiorniku.

Ograniczenie przepływu pomiędzy pompą paliwa a zbiornikiem paliwa

Niedrożny filtr paliwa.

Zablokowane, splątane lub zgniecione przewody paliwowe.

Zawór regulacji dawki paliwa/przewody elektryczne

Usterka wtryskiwacza.

Nieprawidłowe funkcjonowanie FIP.

===END PCM DTC P0251===

===RHID DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Lampa wyładowcza dużej intensywności z prawej strony

===END RHID DTC Brak===

===LHID DTC B2477===
Kod: B2477 - Niepowodzenie próby skonfigurowania modułu.

Moduł: Lampa wyładowcza dużej intensywności z lewej strony

Szczegóły kodów usterek

Niepowodzenie próby skonfigurowania modułu.



===END LHID DTC B2477===

===LHID DTC B2626===
Kod: B2626 - HCM nie skalibrowany

Moduł: Lampa wyładowcza dużej intensywności z lewej strony

Szczegóły kodów usterek

HCM nie skalibrowany

Z menu czynności diagnostycznych wybierz opcję regulacji reflektorów.

===END LHID DTC B2626===

===LHID DTC B2619===
Kod: B2619 - usterka obwodu tylnego czujnika wysokości

Moduł: Lampa wyładowcza dużej intensywności z lewej strony

Szczegóły kodów usterek

usterka obwodu tylnego czujnika wysokości

1) Sprawdź połączenia elektryczne czujnika wysokości.

2) Sprawdź mocowanie czujnika wysokości.

3) Przyczyną usterki może być czujnik wysokości.

===END LHID DTC B2619===

===IC DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Tablica przyrządów

===END IC DTC Brak===

===RCM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł układu SRS

===END RCM DTC Brak===

===GEM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic)

===END GEM DTC Brak===

===ABS DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Układ przeciwdziałający blokowaniu hamulców (Antilock BrakingSystem).

===END ABS DTC Brak===

Bump: Bump:



Przesyłam jeszcze wykres kiedy wywaliło sprężynkę. Po wyłączeniu i ponowym włączeniu zapłonu sprężynka zgasła. Przez cały czas autko nie ma mocy:/
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Ostatnio edytowane przez gr@rd ; 10-11-2017 o 23:04
gr@rd jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:56.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.