|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
09-10-2017, 20:40 | #1 |
ford::beginner
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-11-2015
Skąd: Warszawa
Model: ford focus mk2
Silnik: 1.8 tdci 115 km
Rocznik: 2006
Postów: 16
|
Układ paliwowy. Zbyt duże ciśnienie na pompie paliwa.
Witam.
Jestem posiadaczem focusa mk2 1.8 tdci 115 k m z 2006 r. Od dłuższego czasu borykam się z szarpaniem silnika na biegu jałowym. Silnik pracuje nierówno i telepie całą budą . Podejrzenie wpadło na wtryskiwacze. Zgodnie zaleceniem pojechałem do zakładu,wtryski sprawdzone na stole,wynik bardzo dobry,wtryski sprawne . Co jakiś czas zapalała się kontrolka czerwonego kółka zębatego z wykrzyknikiem w środku. Po podłączeniu pod komputer wyskoczyły błędy: P0090 - nieciągły P0001 - Stały Oba dotyczyły regulatora ciśnienia paliwa. Zalecenie. Wymiana elektrozaworu znajdującego się na pompie. Elektrozawór wymieniony. Błąd się nie powtórzył(przez 2 miesiące) ale budą nadal szarpie. Po jakimś czasie przy ruszaniu z jedynki poczułem chwilowe przerywanie (tracił moc) ,przez sekundę odgłos terkotania spod maski a następnie wywalało błąd dotyczący regulatora ciśnienia paliwa . Podejrzenie pompa:/ Sprawdziliśmy ciśnienie i tutaj szok. Skakało nawet do 450 barów..woow. WTF? Zakupiłem używaną ,sprawną pompę. Po wymianie poprawa tylko w kwestii przerywania. Przestało wywalać błąd ale ciśnienie dochodzi do 400 bar...Podmieniony został czujnik ciśnienia paliwa,ale niestety to nie to. Sprawdzona została kompresja i wszędzie po 26 barów(dobrze). 4 razy wypadły mi zapinki od przewodów przelewowych powrotnych. Wiadomo czym to pachnie..zalany silnik :/. Powyżej 1 k obrotów silnik pracuje idealne. Panowie ratujcie. Czy to mogą być przewody powrotów? Tam jest ponoć jakaś kulka która się powinna otwierać?Filtr paliwa wymieniony(czyściutki )Jak będą jakieś pomysły to czekam na info. 4 mechaników nie potrafiło sobie z tym poradzić.. Liczę na moc tego forum. Już kiedyś mi pomogliście w sprawie zimnych lutów na zegarach których elektryk nie był w stanie zdiagnozować Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Pozdrawiam wszystkich!!! Ostatnio edytowane przez prendker ; 09-10-2017 o 21:03 |
09-10-2017, 20:51 | #2 |
Junior Moderator
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 16-03-2013
Skąd: Nowy Sącz
Model: Ford Mondeo Ghia
Silnik: 2,0 TDDI 115 Kucy
Rocznik: 2001
Postów: 719
|
Odp: Focus mk2 - problem z szarpaniem silnika.Usterka bardzo trudna do wychwycenia.
Proszę poprawić tytuł tematu na zgodny z regulamiem
P0001 Fuel Volume Regulator Control Circuit/Open Kod ten odnosi się do układu elektrycznego w ramach systemu regulacji objętości paliwa. potencjalne przyczyny: przerwa w obwodzie czujnika poziomu paliwa P0090 Fuel Pressure Regulator Control Circut (sądzę, że to będzie przerwa w obwodzie czujnika) Zwarcie lub przerwanie i / lub złączy w obwodzie sterowania regulatora ciśnienia paliwa Uszkodzony regulator ciśnienia paliwa Uszkodzony czujnik ciśnienia szyny paliwowej błąd PCM lub błąd programowania PCM Moje tłumaczenie może zawierać błędy, co oznaczają błędy zaczerpnięte z: Read more at: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
[Regulamin] [Zasady zamieszczania ogłoszeń o sprzedaży części] [Jak pisać zgodnie z zasadami panującymi na forum] [Zmiana tytułu tematu] [Zasady zamieszczania ogłoszeń o sprzedaży pojazdu] Ostatnio edytowane przez Adept ; 09-10-2017 o 21:01 |
09-10-2017, 21:06 | #3 |
ford::beginner
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-11-2015
Skąd: Warszawa
Model: ford focus mk2
Silnik: 1.8 tdci 115 km
Rocznik: 2006
Postów: 16
|
Odp: Układ paliwowy. Zbyt duże ciśnienie na pompie paliwa.
Czyli wg Ciebie to jest raczej elektryka?
Bump: Wszystkie czujniki byly podmienione i nic to nie dało. |
10-10-2017, 07:58 | #4 |
ford::average
Zarejestrowany: 27-01-2015
Skąd: Wrocław
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 68
|
Odp: Układ paliwowy. Zbyt duże ciśnienie na pompie paliwa.
Czujniki czujnikami - coś je zasila i jak masz kable poprzecierane to wymiana czujki nic nie da. Moje auto się wyłączało w trakcie jazdy, wchodziło w tryb awaryjny, brak mocy, spalanie pod sufit(Mamy ten sam silnik). Wymieniona została wiązka idąca do czujnika ciśnienia paliwa i problemy zniknęły.
|
10-10-2017, 08:33 | #5 |
ford::beginner
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-11-2015
Skąd: Warszawa
Model: ford focus mk2
Silnik: 1.8 tdci 115 km
Rocznik: 2006
Postów: 16
|
Odp: Układ paliwowy. Zbyt duże ciśnienie na pompie paliwa.
Uważasz ze przez wiazke moze az tak wzrastac cisnienie na pompie ?
|
10-10-2017, 08:55 | #6 |
ford::beginner
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 25-03-2013
Skąd: Kraków
Model: Fiesta
Silnik: 1.2 MPI
Rocznik: 2011
Postów: 25
|
Odp: Układ paliwowy. Zbyt duże ciśnienie na pompie paliwa.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Miałem podobnie w swoim 1.6 tdci. W pewnym momencie silnik zgasł. Wywaliło błąd, że za duże ciśnienie. Winny był ten czujnik. Opiłki z pompy zatrzymywały się na sitku w tym czujniku. Po wymianie auto śmiga i nie szarpie, dławi itp. koszt 400 zł z robocizną. |
10-10-2017, 09:08 | #7 |
ford::average
Zarejestrowany: 27-01-2015
Skąd: Wrocław
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 68
|
Odp: Układ paliwowy. Zbyt duże ciśnienie na pompie paliwa.
To nie jest czujnik do tego modelu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. samego czujnika się nie dostanie(przynajmniej nie nowy). Trzeba wymienić czujnik razem z całą listwą i koszt samej części to około 1500.
|
10-10-2017, 10:29 | #8 |
ford::beginner
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-11-2015
Skąd: Warszawa
Model: ford focus mk2
Silnik: 1.8 tdci 115 km
Rocznik: 2006
Postów: 16
|
Odp: Układ paliwowy. Zbyt duże ciśnienie na pompie paliwa.
U mnie pompa nie opilkuje.Czujnik na listwie byl podmieniany i nic sie nie zmieniło 😏
|
10-10-2017, 16:35 | #9 |
ford::beginner
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-11-2015
Skąd: Warszawa
Model: ford focus mk2
Silnik: 1.8 tdci 115 km
Rocznik: 2006
Postów: 16
|
Odp: Układ paliwowy. Zbyt duże ciśnienie na pompie paliwa.
Macie jakiegoś polecine speca co sie dobrze zna na tych silnikach w Warszawie?
|
12-10-2017, 21:28 | #10 |
ford::beginner
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-11-2015
Skąd: Warszawa
Model: ford focus mk2
Silnik: 1.8 tdci 115 km
Rocznik: 2006
Postów: 16
|
Odp: Układ paliwowy. Zbyt duże ciśnienie na pompie paliwa.
Witam. Temat zamknięty. Okazało się że przyczyną szarpania na jałowym była zepsuta poduszka momentu obrotowego. Część wymieniona. Auto hula jak nowe.!!!Pozdrawiam!!!
|