Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 01-12-2004, 21:17   #1
Mariu
ford::average
 
Zarejestrowany: 18-04-2004
Postów: 187
Domyślnie Montaż wskaźników z obrotomierzem

Chciałbym zamontować w moim Essim zestaw wskaźników z obrotomierzem. W zestawie z obrotomierzem jest wtyk 15 pinowy. Nie wiem jaki jest w zestawie bez obrotomierza. Wymieniał ktoś z Was to "ustrojstwo" Jakieś wskazówki?, sygnał do obrotomierza należy gdzie podłączyć? do EECIV EDIS-a? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

__________________
FORD ESCORT 1.4i 1992r
LPG Autronic AL-700
Mariu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-12-2004, 21:25   #2
essi
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 23-08-2004
Skąd: Strzegom-DS
Postów: 519
Domyślnie

Witam
wszystko masz tu:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

gdybys mial jakies problemy to sluze pomoca Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. mam ta operacje juz za soba



pozdro
essi jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-12-2004, 21:27   #3
MAG
ford::expert
 
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
Domyślnie

Nie powinno być żadnych problemów (po prostu zamienić i tyle, sygnał powinien być), bo wtyczki (przynajmniej w Mk7) są takie same.
Pamiętaj tylko aby obrotomierz był od benzynki, a nie od diesel'a, bo będzie szalał Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI
MAG jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-12-2004, 22:02   #4
Mariu
ford::average
 
Zarejestrowany: 18-04-2004
Postów: 187
Domyślnie

W takim razie zabieram się jutro do roboty Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.))
__________________
FORD ESCORT 1.4i 1992r
LPG Autronic AL-700
Mariu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-12-2004, 11:14   #5
Mariu
ford::average
 
Zarejestrowany: 18-04-2004
Postów: 187
Domyślnie

Cytat:
Napisał MAG
Nie powinno być żadnych problemów (po prostu zamienić i tyle, sygnał powinien być), bo wtyczki (przynajmniej w Mk7) są takie same.
Pamiętaj tylko aby obrotomierz był od benzynki, a nie od diesel'a, bo będzie szalał Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zauroczyłeś MAG. Nie działa obrotomierz. W moim Essim do pinu 10 zestawu wskaźników idzie zielony przewód- czyli powinno być OK. "Ginie" on w skrzynce bezpiecznikowej. Nie jest połączony z żadnym z przewodów idących do EECIV ani cewki zapłonowej- sprawdzałem omomierzem.Na ścieżce idącej w obrotomierzu od połączenia pinu 10 nie ma żadnego opornika. I pytanie dlaczego nie dzała? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
FORD ESCORT 1.4i 1992r
LPG Autronic AL-700
Mariu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-12-2004, 12:48   #6
essi
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 23-08-2004
Skąd: Strzegom-DS
Postów: 519
Domyślnie

Przewod z 10 powinien isc do komputera i jesli na jego wyjsciu czyli w zlaczu przy liczniku jest okolo 0.2V to musisz przerobic rezystor w samym obrot-u wg linka ktory Ci podalem.Na sciezce zadnego rezystora nie znajdziesz.Wymontuj obrotek i dopiero tam na plytce jest ich pare....


pozdro
essi jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-04-2007, 19:56   #7
sławek3
ford::beginner
 
Imię: SŁAWEK
Zarejestrowany: 18-02-2007
Skąd: OLSZTYN
Model: FORD ESKORT
Silnik: 1.6/16
Rocznik: 1993
Postów: 20
Domyślnie

essi, witam
mam problem.
po przelutowaniu skrzynki bezp.
wsiadły mi elektr. szyby ,obrotomierz , wskaznik paliwa i wentylator chłodnicy
nie wiem gdzie teraz szukac przyczyny
sławek3 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-04-2007, 22:10   #8
PrzeeMOC
ford::average
 
Avatar PrzeeMOC
 
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 14-01-2007
Skąd: Rawa Mazowiecka/Łódź
Model: Escort
Silnik: Zetec 1.6 SilverTop
Rocznik: 1998
Postów: 136
Domyślnie

takie objawy może mieć również zwarcie bądź rozłączenie się którejś kostki przy skrzynce...
pamiętam te dramatyczne chwile, kiedy nic nie działa, nie odpala, a wskaźnik paliwa skacze na fulla i po godzinie męki nowatorskie odkrycie, że kostka pod skrzynką słabo łączy bo jakiś brud w niej siedział :fcp2
PrzeeMOC jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:39.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.