|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
01-12-2004, 21:17 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 18-04-2004
Postów: 187
|
Montaż wskaźników z obrotomierzem
Chciałbym zamontować w moim Essim zestaw wskaźników z obrotomierzem. W zestawie z obrotomierzem jest wtyk 15 pinowy. Nie wiem jaki jest w zestawie bez obrotomierza. Wymieniał ktoś z Was to "ustrojstwo" Jakieś wskazówki?, sygnał do obrotomierza należy gdzie podłączyć? do EECIV EDIS-a? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
FORD ESCORT 1.4i 1992r LPG Autronic AL-700 |
01-12-2004, 21:25 | #2 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 23-08-2004
Skąd: Strzegom-DS
Postów: 519
|
Witam
wszystko masz tu: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] gdybys mial jakies problemy to sluze pomoca Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. mam ta operacje juz za soba pozdro |
01-12-2004, 21:27 | #3 |
ford::expert
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
|
Nie powinno być żadnych problemów (po prostu zamienić i tyle, sygnał powinien być), bo wtyczki (przynajmniej w Mk7) są takie same.
Pamiętaj tylko aby obrotomierz był od benzynki, a nie od diesel'a, bo będzie szalał Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI |
04-12-2004, 11:14 | #5 | |
ford::average
Zarejestrowany: 18-04-2004
Postów: 187
|
Cytat:
__________________
FORD ESCORT 1.4i 1992r LPG Autronic AL-700 |
|
04-12-2004, 12:48 | #6 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 23-08-2004
Skąd: Strzegom-DS
Postów: 519
|
Przewod z 10 powinien isc do komputera i jesli na jego wyjsciu czyli w zlaczu przy liczniku jest okolo 0.2V to musisz przerobic rezystor w samym obrot-u wg linka ktory Ci podalem.Na sciezce zadnego rezystora nie znajdziesz.Wymontuj obrotek i dopiero tam na plytce jest ich pare....
pozdro |
26-04-2007, 19:56 | #7 |
ford::beginner
Imię: SŁAWEK
Zarejestrowany: 18-02-2007
Skąd: OLSZTYN
Model: FORD ESKORT
Silnik: 1.6/16
Rocznik: 1993
Postów: 20
|
essi, witam
mam problem. po przelutowaniu skrzynki bezp. wsiadły mi elektr. szyby ,obrotomierz , wskaznik paliwa i wentylator chłodnicy nie wiem gdzie teraz szukac przyczyny |
26-04-2007, 22:10 | #8 |
ford::average
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 14-01-2007
Skąd: Rawa Mazowiecka/Łódź
Model: Escort
Silnik: Zetec 1.6 SilverTop
Rocznik: 1998
Postów: 136
|
takie objawy może mieć również zwarcie bądź rozłączenie się którejś kostki przy skrzynce...
pamiętam te dramatyczne chwile, kiedy nic nie działa, nie odpala, a wskaźnik paliwa skacze na fulla i po godzinie męki nowatorskie odkrycie, że kostka pod skrzynką słabo łączy bo jakiś brud w niej siedział :fcp2 |