|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
12-11-2013, 21:03 | #1 |
ford::amateur
Imię: KAMIL
Zarejestrowany: 12-11-2013
Skąd: BEDOŃ PRZYKOŚCIELNY
Model: MONDEO
Silnik: 2.5 V6
Rocznik: 1998
Postów: 3
|
TLUMIK 2 RURKA w V6
Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie wydechu w mk2 2,5 v6 jest on prowadzony jedna rura do końca lub na wysokości bagażnika rozgałęziony na dwa ostatnie tłumiki. Teraz pytanie czy ktoś z was przerabial caly wydech od V do końca auta na 2 rury?
PS; szukałem podobnego tematu ale nie udało mi się go znalesc typowo pod mk2, proszę o wyrozumialosc. |
12-11-2013, 21:20 | #2 |
ford::specialist
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 06-09-2010
Skąd: Wrocław
Model: Hyundai i20
Silnik: 1.25 16V
Rocznik: 2016
Postów: 942
|
Odp: TLUMIK 2 RURKA w V6
Połóż się pod auto i zobacz. Czasami zadajecie takie pytania, że żal odpowiadać. Czy woda jest mokra? Nie wiem, wsadź rękę do szklanki i sprawdź.
__________________
Był Orion 1.8D 91', Mondeo 1.8 16V LPG 97' i Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 01'. |
13-11-2013, 09:38 | #3 |
ford::expert
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
|
Odp: TLUMIK 2 RURKA w V6
Tylko ST200 miał fabryczny wydech na dwie strony, zwykłe V6 ma przelotowy tłumik z lewej strony i rura idzie dalej w poprzek auta do końcowego tłumika z prawej strony.
Zaden problem to przerobic - kazdy troszke bardziej kumaty tłumikarz Ci to zrobi - wystarczy zrobić rozejście przed tylna osią (tzw Y-pipe) i tak samo długimi rurami o max srednicy 2cale puścić wydech do dwóch identycznych tłumików końcowych. Albo druga opcja - kupujesz gotowy wydech od ST200 i go zakładasz zamiast zwykłego.
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI |
13-11-2013, 19:24 | #4 |
ford::amateur
Imię: KAMIL
Zarejestrowany: 12-11-2013
Skąd: BEDOŃ PRZYKOŚCIELNY
Model: MONDEO
Silnik: 2.5 V6
Rocznik: 1998
Postów: 3
|
Odp: TLUMIK 2 RURKA w V6
nie do koca się zrozumieliśmy. dokładnie chodzilo mi oto ze zaraz przy silniku lacza się 2 rury z 1 i 2 głowicy i teraz jak by rozpruc to polaczenie i zrobić 2 osobne rury do samego końca. czy ktoś z was zrobil cos takiego. co o tym myślicie?
|
13-11-2013, 19:51 | #5 |
ford::expert
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
|
Odp: TLUMIK 2 RURKA w V6
Bez sensu - zreszta i tak jest tam w tunelu zbyt mało miejsca, żeby dwie rury obok siebie puścić do samego końca.
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI |
13-11-2013, 23:18 | #6 |
ford::expert
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
|
Odp: TLUMIK 2 RURKA w V6
bez sensu czy nie ale jeśli to będzie źle zrobione to ubije koniki a kasa wydana. dobrze zaprojektowany wydech to wyższa szkoła jazdy.
|
14-11-2013, 21:18 | #7 |
ford::amateur
Imię: KAMIL
Zarejestrowany: 12-11-2013
Skąd: BEDOŃ PRZYKOŚCIELNY
Model: MONDEO
Silnik: 2.5 V6
Rocznik: 1998
Postów: 3
|
Odp: TLUMIK 2 RURKA w V6
OK dziekuje panowie za odpowiedzi jeszcze się nad tym zastnowie
|
Tagi |
układ wydechowy |
|
|