|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
20-09-2011, 22:44 | #1 |
ford::professional
Zarejestrowany: 09-07-2007
Skąd: Śląsk
Model: BMW X3 F25 xDrive
Silnik: 2.0D 184KM
Rocznik: 2012.03
Postów: 1,018
|
Upgrade / wymiana hamulców przednich
Zrażony dotychczasowymi porażkami z kilkoma zestawami tarcz/klocków (przegrzewanie, wibracje) i natchniony przez właściciela hamulce.net zdecydowałem się na założenie zacisków stosowanych w S-MAX 2.5 ST, przystosowanych do tarcz 316mm (oryginały mają średnicę 300mm).
Przesyłka z używanymi zaciskami wraz z jarzmami i wężykami (650zł) dotarła wczoraj. Dzisiaj zaciski trafiły do PZ SERVICE Mikołów na "przegląd". Optycznie robią bardzo dobre wrażenie, wydają się dużo masywniejsze od oryginałów. Niestety już po zakupie okazało się, że do S-MAXa 2.5 nie ma wierconych Zimmermannów i klocków Ferodo DS Performance, na które byłem wstępnie nastawiony. Czekam na potwierdzenie czy uda się zastosować klocki od Audi A6. Jeżeli z w/w nic nie wyjdzie myślę o gładkich EBC + Yellow Stuff. Chętnie kupiłbym tarcze DBA ale nie produkują do S-MAXa 2.5. Na tą chwilę nie biorę pod uwagę: - Black Diamond: chińszczyzna? - SP Performance: niby jeden z największych producentów w USA ale jakoś mało kto ich dobrze zna... - ATE: mam teraz, nie wytrzymały temperaturowo, pogięły się... - oryginałów: ciekawe kto je robi?... może nie byłyby takie złe? Według katalogu wieksze zaciski i tarcze powinny pasować bez przeróbek do oryginalnych piast, zwrotnic i rurek hamulcowych. Czy w praktyce to się potwierdzi - dowiem się wkrótce Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jeżeli ktoś będzie miał propozycje innego zestawu tarcz/klocków chetnie poczytam. Będę informował o dalszych postępach Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
BMW X3 xDrive20d F25 2012 Jaguar XJ Sovereign X300 4.0 1997 Ford Mondeo TitaniumX MK4 2.0 TDCi kombi 2007 - w 2012 zmienił właściciela Ostatnio edytowane przez keisim ; 20-09-2011 o 22:49 |
21-09-2011, 06:56 | #2 |
Feel The Difference
Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,032
|
Odp: Upgrade / wymiana hamulców przednich
No to czekamy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
U mnie jak na razie jest w miarę OK, nie biją tarcze, ale zaczęły trochę huczeć przy hamowaniu z większej prędkości i staram się ich nie przegrzewać |
21-09-2011, 08:33 | #3 |
ford::professional
Zarejestrowany: 09-07-2007
Skąd: Śląsk
Model: BMW X3 F25 xDrive
Silnik: 2.0D 184KM
Rocznik: 2012.03
Postów: 1,018
|
Odp: Upgrade / wymiana hamulców przednich
Ja już nie mogę się doczekać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jeżeli "zaczęły trochę huczeć przy hamowaniu z większej prędkości" to sprawdź grubość klocków. U mnie dzieje się tak zawsze na cienkim klocku.
__________________
BMW X3 xDrive20d F25 2012 Jaguar XJ Sovereign X300 4.0 1997 Ford Mondeo TitaniumX MK4 2.0 TDCi kombi 2007 - w 2012 zmienił właściciela |
21-09-2011, 08:39 | #4 |
Feel The Difference
Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,032
|
Odp: Upgrade / wymiana hamulców przednich
Michał ,ale ja mam 4 tyś. przebiegu na klockach (wymiana razem z tarczami ) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
21-09-2011, 08:56 | #5 |
ford::professional
Zarejestrowany: 09-07-2007
Skąd: Śląsk
Model: BMW X3 F25 xDrive
Silnik: 2.0D 184KM
Rocznik: 2012.03
Postów: 1,018
|
Odp: Upgrade / wymiana hamulców przednich
No patrz... i tak szybko poleciały Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Może TTTM?... masz przecież nacinane tarcze - EBC Ultimax (chyba dobrze pamiętam?). Niby cichsze od Turbo Groove ale IMHO muszą być głośniejsze od gładkich, zwłaszcza przy mocnym dohamowaniu.
__________________
BMW X3 xDrive20d F25 2012 Jaguar XJ Sovereign X300 4.0 1997 Ford Mondeo TitaniumX MK4 2.0 TDCi kombi 2007 - w 2012 zmienił właściciela |
21-09-2011, 09:16 | #6 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 19-09-2008
Skąd: Lubelskie
Model: Kombi Titanum X+pak.styl.
Silnik: 2,2TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 844
|
Odp: Upgrade / wymiana hamulców przednich
A czym tak na prawdę różnią się tarcze Turbo groove od Ultimax bo opis na stronce jest niemal identyczny?a tak przy okazji można zmienić tarcze tylko z przodu na nowe?
|
21-09-2011, 09:25 | #7 |
ford::average
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 20-07-2009
Skąd: cc
Model: FOCUS ST
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2014
Postów: 106
|
Odp: Upgrade / wymiana hamulców przednich
Ultimaxy mają nacięcia bez nawiertów ( co powoduje że sa nieco mniej głośne ). Generalnie turbo grove mają byc bardziej sportowe a ultimax bardziej komfortowe (zreszta chyba cena taka sama)
|
21-09-2011, 10:05 | #8 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 12-10-2006
Skąd: Rybnik/Kraków
Model: Alfa 159 SW
Silnik: 2.4 JTDm
Rocznik: 2006
Postów: 456
|
Odp: Upgrade / wymiana hamulców przednich
Cytat:
__________________
brakeparts.pl - tarcze i klocki : EBC, ATE, Zimmermann, Black Diamond, DBA, SP Performance, Hawk Performance Facebook <- lajkować! |
|
21-09-2011, 10:52 | #9 |
ford::professional
Zarejestrowany: 09-07-2007
Skąd: Śląsk
Model: BMW X3 F25 xDrive
Silnik: 2.0D 184KM
Rocznik: 2012.03
Postów: 1,018
|
Odp: Upgrade / wymiana hamulców przednich
pawpor, dzięki za podpowiedź - podejrzewam, że moga to być "rzuty" od różnych producentów... choć zapewne przyzwoitej jakości.
Jak widzisz to co wcześniej nastukałem do Ciebie na PW zebrałem w jeden temat... zobaczymy co z tego wyjdzie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
BMW X3 xDrive20d F25 2012 Jaguar XJ Sovereign X300 4.0 1997 Ford Mondeo TitaniumX MK4 2.0 TDCi kombi 2007 - w 2012 zmienił właściciela |
21-09-2011, 11:00 | #10 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 12-10-2006
Skąd: Rybnik/Kraków
Model: Alfa 159 SW
Silnik: 2.4 JTDm
Rocznik: 2006
Postów: 456
|
Odp: Upgrade / wymiana hamulców przednich
Zapomniałem Ci jeszcze napisać że na SP Performance trzeba czekać od 1 do 2 miesięcy (ściągamy to prosto z USA)
__________________
brakeparts.pl - tarcze i klocki : EBC, ATE, Zimmermann, Black Diamond, DBA, SP Performance, Hawk Performance Facebook <- lajkować! |
|
Tagi |
big brake , hamulce , klocki , tarcze , zaciski |
|
|