|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-01-2012, 09:28 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 18-01-2012
Model: transit
Silnik: 2,4
Rocznik: 2000
Postów: 2
|
Fabryczne silowniki c. z.- opis wyjsc.
Witam, szukalem juz prawie wszedzie i nigdzie nie moge znalezc opisu wyjsc tego silownika. Centralnego tu nie ma a dowiedzialem sie ze zamki sa od razu z silownikami wiec kupilem uniwersalna centralke c.z. z pilotami, poniewaz nie zadnego zamka nie zamkne kluczem. schemat centralki mam i bede wiedzial jak podlaczyc tylko gdybyscie mogli mi pomoc z tym silownikiem. Z gory dziekiGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
18-01-2012, 15:09 | #2 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: Fabryczne silowniki c. z.- opis wyjsc.
Częściowy schemat i opis podłączenia siłowników jest w angielskiej instrukcji Haynesa, do kupienia w [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Jest na tym schemacie siłownik drzwi kierowcy, pasażera, tylnych drzwi - ale nie ma drzwi przesuwnych (?). Jeżeli to coś ci robi, to podaję oznaczenia: końcówka siłownika kierowcy, kolor przewodu i do której końcówki sterownika idzie: 6 - earth , czarny , masa 8 - ajar, czarno-niebieski, c76/16 5 - reset, czarno-biały, c76/4 7 - set, czarno-niebieski, c76/12 1 - unlock, czarno-zielony, c76/14 3 - lock, czarno-pomarańczowy, c76/15 10 - motor, biało-czarny, c77/8 2 - power, żółto-czarny, c77/3 4 - power, żółty, c77/7. Drzwi pasażera łączone są dokładnie równolegle z tym siłownikiem OPRÓCZ przewodów "ajar", który u pasażera idzie do c76/11. Kolory po złączeniu się dwóch siłowników niestety czasem zmieniają kolor...
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 18-01-2012 o 15:30 |
19-01-2012, 07:06 | #3 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 18-01-2012
Model: transit
Silnik: 2,4
Rocznik: 2000
Postów: 2
|
Odp: Fabryczne silowniki c. z.- opis wyjsc.
Dzieki wielkie o to mi chodzilo, tylko musze jeszcze dojsc ktory pin jest ktory bo nie sa oznaczone.
|
19-01-2012, 08:33 | #4 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,993
|
Odp: Fabryczne silowniki c. z.- opis wyjsc.
Oznaczenia powinny być... Jak nie na obudowie, to na wtyku, ale ty chyba instalacji nie masz...
Najlepiej kup tą książkę serwisową Haynesa, tam jest więcej schematów, zawsze mogą się przydać. Dzięki temu schematowi dowiedziałem się nawet, że sterownik centralnego zamka wyłącza radio po zamknięciu auta. Nie wiedziałem o tym... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Zgredzik |
20-01-2012, 00:50 | #5 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
|
Odp: Fabryczne silowniki c. z.- opis wyjsc.
Cytat:
Polskie ersatz to raczej KUPA ...
__________________
A prywatnie ... Toyotka D4D |
|