Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 14-05-2011, 16:31   #1
invi017
ford::specialist
 
Avatar invi017
 
Zarejestrowany: 18-05-2009
Skąd: Zagórów / Konin / Poznań
Model: Mondeo MK2 HB (GHIA)
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1998
Postów: 699
Domyślnie Regeneracja korektora kąta wtrysku

Witam, od pewnego czasu mam problem z cieknącym korektorem. Wyciek nie znajduje się przy przewodach, lecz w miejscu jego łączenia z pompą. Dwukrotnie wykręciłem i wymieniłem w nim oringi(olejodporne - z dwóch źródeł), lecz po około 1-2 miesięcy wyciek znów się pojawia. Czy możecie mi powiedzieć, co jest nie tak? Przy dokręcaniu elektrozaworu czuję, że jeszcze mógłbym go dokręcić, ale boję się, żeby go nie przekręcić. Czy mam go dokręcić na maxa jak tylko się da? Poniżej jeszcze kilka fotek, co dzieje się z oringami. Ma ktoś jakiś pomysł, co jest nie tak?

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Prosiłbym o jak najszybszą odpowiedź.

__________________
Pozdrawiam
Invi017

"Nie należy mylić prawdy z opinią większości."
invi017 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-05-2011, 21:19   #2
Emmm
ford::expert
 
Avatar Emmm
 
Zarejestrowany: 23-03-2007
Model: mondeo mk II kombi
Silnik: 1.8 td endura de
Rocznik: 1997 grudzień
Postów: 2,643
Domyślnie Odp: Regeneracja korektora kąta wtrysku

Kolego, wygląda na to, że stosujesz oringi o niewłaściwym rozmiarze. Spróbuj założyć mniejszy.
Pozdrawiam
__________________
Emmm
Emmm jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-05-2011, 22:06   #3
invi017
ford::specialist
 
Avatar invi017
 
Zarejestrowany: 18-05-2009
Skąd: Zagórów / Konin / Poznań
Model: Mondeo MK2 HB (GHIA)
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1998
Postów: 699
Domyślnie Odp: Regeneracja korektora kąta wtrysku

Ten mniejszy zgadza się, był wtedy za duży. Następnym razem założyłem mniejszy i jak rozebrałem dzisiaj, to jest cały, natomiast ten większy nadal jest taki lekko rozwalony mimo że założyłem mniejszy niż poprzednio. Może za gruby? Hmmmm... Zobaczę, bo mam kilka rodzajów tych orignów.
__________________
Pozdrawiam
Invi017

"Nie należy mylić prawdy z opinią większości."
invi017 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-05-2011, 11:26   #4
invi017
ford::specialist
 
Avatar invi017
 
Zarejestrowany: 18-05-2009
Skąd: Zagórów / Konin / Poznań
Model: Mondeo MK2 HB (GHIA)
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1998
Postów: 699
Domyślnie Odp: Regeneracja korektora kąta wtrysku

Po rozebraniu okazało się, że przewodem też lekko leci. Rozebrałem cały zawór i wymieniłem na nowe oringi(stare nie były zniszczone, oprócz największego - dochodzącego do pompy). Po złożeniu dość mocno sprasowałem ten zawór. Dużo lepiej niż poprzednie. Nie ma żadnej szczeliny, a poprzednio była mała(ale nie ciekło). Przy dokręcaniu zaworu do pompy, również mocniej go dokręciłem niż poprzednio. Wcześniej oring się spłaszczył i było widać jak wystaje między pompą a zaworem, teraz tego nie widać. Mam nadzieję, że teraz wszystko będzie ok. Inaczej się już tego chyba nie da zrobić, co nie? Czy jest ktoś może, kto inaczej regenerował zawór? Jakimiś innymi metodami?
__________________
Pozdrawiam
Invi017

"Nie należy mylić prawdy z opinią większości."

Ostatnio edytowane przez invi017 ; 15-05-2011 o 11:33
invi017 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-05-2011, 14:47   #5
Emmm
ford::expert
 
Avatar Emmm
 
Zarejestrowany: 23-03-2007
Model: mondeo mk II kombi
Silnik: 1.8 td endura de
Rocznik: 1997 grudzień
Postów: 2,643
Domyślnie Odp: Regeneracja korektora kąta wtrysku

Nie ma innej metody, regeneracja polega na wymianie oringów (oczywiście pod warunkiem, że cewka jest sprawna).
Pozdrawiam
__________________
Emmm
Emmm jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-05-2011, 17:04   #6
invi017
ford::specialist
 
Avatar invi017
 
Zarejestrowany: 18-05-2009
Skąd: Zagórów / Konin / Poznań
Model: Mondeo MK2 HB (GHIA)
Silnik: 1.8 TD
Rocznik: 1998
Postów: 699
Domyślnie Odp: Regeneracja korektora kąta wtrysku

Cewka i trzpień śmiga jak należy ;] Mam nadzieję, że po wczorajszym zabiegu nie będzie już ciec.
__________________
Pozdrawiam
Invi017

"Nie należy mylić prawdy z opinią większości."
invi017 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:20.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.