|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
02-10-2009, 10:57 | #1 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 13-03-2009
Skąd: WARSZAWA
Model: ford s-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 135
|
zaprzyjaźniony serwis/mechanik
czy ktoś z pań i panów ma taki zaprzyjaźniony serwis albo nawet samego mechanika w serwisie forda w warszawie, którego mógłby polecic i zarekomendowac mnie do tegoż? ja sie mogę zrewanzowac zaprzyjaźnionym mechanikiem w serwisie na towarowej (teraz suzuki, ale robia tez chevrolety)
ja juz straciłem dwa samochody króciutko po wizytach w serwisie a trzeciego nie bardzo mam ochotę oddać za darmo Ostatnio edytowane przez majkelos ; 02-10-2009 o 11:08 |
02-10-2009, 14:24 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 25-01-2009
Skąd: Sosnowiec
Model: S-Max
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 69
|
Odp: zaprzyjaźniony serwis/mechanik
Podpinam sie do tematu znacie jakiegoś dobrego mechanika do fordów w okolicach Sosnowca?najlepiej od diesla
|
02-10-2009, 14:35 | #3 | |
ford::specialist
Imię: mariusz
Zarejestrowany: 28-07-2009
Skąd: śląsk
Model: volvo, fiat, bmv
Silnik: 2,0-----
Rocznik: 2011-----
Postów: 547
|
Odp: zaprzyjaźniony serwis/mechanik
Cytat:
|
|
02-10-2009, 14:45 | #4 | |
ford::average
Zarejestrowany: 25-01-2009
Skąd: Sosnowiec
Model: S-Max
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 69
|
Odp: zaprzyjaźniony serwis/mechanik
Cytat:
Pozdrawiam |
|
21-07-2010, 10:23 | #5 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 13-03-2009
Skąd: WARSZAWA
Model: ford s-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 135
|
przegląd 40 tkm serwis ul. dobra w-wa
dzielę się wrażeniami z ww. serwisu. zależało mi głównie na stempelku w książce i jak najniższych kosztach. miałem wszystkie swoje akcesoria (oleje, filtry), co przyjeto bez szemrania, ale...... po zdjęciu dwóch kół z jednej strony zalecono natychmiastową wymianę klocków tylnich za 480 zł więc podziekowałem. W związku z tym pozostałe dwa koła nie zostały w ogóle zdjete, komputer nie został podłączony " bo nie ma potrzeby". próbowano mi jeszcze wcisnąc osłonę miski olejowej która było nieco uszkodzona za jedyne 305 zł, ale tez podziekowałem. Zapłaciłem 280 zł za wymianę filtrów i oleju i upragniony stempelek w książce gwarancyjnej. Klocki w warsztacie nieautoryzowanym wymieniłem za 260 zł (klocki motorcraft - te droższe) z robocizną. I polecam wszystkim takie działanie - mozna naprawde zaoszczędzic setki zł nie tracąc gwarancji. Kiedys pisałem o specjalnym kluczu fordowskim do zmiany klocków który to klucz posiadaja tylko serwisy autoryzowane. Taką informacje sprzedano mi w sewrisie forda na płowieckiej w wawie. Okazało sie to totalna bzdurą - takie specjalne klucze kosztują w komplecie 120 zł i kupić je może każdy. bandziory jak zwykle. Komplet klocków z wymianą w fordzie 950 zł, w nieautoryzowanym warsztacie (klocki kupione w sklepie na młodzieńczej) w warszawie 560 zł z robocizną
|
21-07-2010, 15:15 | #6 |
ford::specialist
Imię: Stanisław
Zarejestrowany: 18-12-2009
Skąd: Mazowsze
Model: s-max
Silnik: 2.0 B
Rocznik: 2009-miot majowy
Postów: 758
|
Odp: zaprzyjaźniony serwis/mechanik
Chcesz powiedzieć, że stemplują normalny przegląd gwarancyjny tylko po wymianie filtrów i oleju i to przy twoich materiałach? Dziwne, bo przecież jest określona procedura przeglądowa ze względu na przebieg i datę sprzedaży. Wygląda jakby brali nadal odpowiedzialność (gwarancja) nie sprawdzając auta. Z drugiej strony można podejść do tego na zasadzie "niech się właściciel martwi jak nie chciał oględzin". Jak byśmy znależli coś teraz to naprawiamy, a jak padnie póżniej w trasie to jego kłopot i stracony czas.
|
22-07-2010, 13:55 | #7 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 13-03-2009
Skąd: WARSZAWA
Model: ford s-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 135
|
Odp: zaprzyjaźniony serwis/mechanik
Panowie mechanicy dokonując przeglądu otrzymują wraz z kluczykami obszerny druk, gdzie muszą wszystko odznaczyć "tak" lub "nie" co sprawdzili i przeglądnęli- odznaczyli i ok. Procedura z tego co sprawdzałem została dotrzymana - przegląd 40 tkm nie obejmuje żadnych wyjątkowych działań. Natomiast myślenie w kategoriach, że coś może paść na trasie uważam za niebezpieczne i niezdrowe (ale wszystko może zdarzyć się, jak np. unieruchomienie nowiutkiego pojazdu po przebiegu 300 km jednego z kolegów) - jak się zdarzy, to wtedy trzeba działać. Ostatecznie można myśleć też, że coś nam się stanie i nagle padniemy nieżywi na ulicy - może się zdarzyć, ale nie trzeba o tym permanentnie myśleć bo dostanie się obłędu
|
22-07-2010, 15:28 | #8 |
ford::specialist
Imię: Stanisław
Zarejestrowany: 18-12-2009
Skąd: Mazowsze
Model: s-max
Silnik: 2.0 B
Rocznik: 2009-miot majowy
Postów: 758
|
Odp: zaprzyjaźniony serwis/mechanik
Wywody na temat zdrowia i obłędu chyba nie bardzo wiążą się z tematem. Ale oczywiście każdy ma prawo mieć swój specyficzny punkt widzenia. Ja próbowałem spojrzeć na sprawę od strony serwisantów i ich postawy, bo jednak opisana sytuacja jest nie typowa. Chociaż jak widać sprawdzali określone przeglądem punkty o czym nie wspomniałeś poprzednio. I ta robocizna kosztowała 280 zł. Plus własny olej i filtry. Czyli koszt spokojnie powyżej 500 zł. Jasne , że na wymianach elementów nie podlegających gwarancji można sporo zaoszczędzić nie robiąc ich w ASO. Ale sam przegląd chyba nie daje aż takich możliwości. Chyba , że ma się materiały "od św. Mikołaja".
|
23-07-2010, 09:08 | #9 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 13-03-2009
Skąd: WARSZAWA
Model: ford s-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 135
|
Odp: zaprzyjaźniony serwis/mechanik
myślalem, że jest zupelnie oczywista sprawa procedura przeglądu i nie ma co na tym forum o tym wspominać. materialy dokladnie kosztowaly 190 zl i bynajmniej nie byly od swietego mikolaja tylko orginalne fordowskie, czyli celnosc dosc poprawna, razem 470 zl
|
23-07-2010, 11:33 | #10 |
ford::average
Zarejestrowany: 17-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: S-Max
Silnik: 2.5 T
Rocznik: 2009
Postów: 110
|
Odp: zaprzyjaźniony serwis/mechanik
Ja jestem po przeglądzie 20.000. Miałem wszystkie swoje materiały, olej, filtry z filtrem kabinowym (materiały oryginalne Forda).
Przegląd bez problemu i bez narzekań. Zapłaciłem 285,- + 55,- za wymianę filtra kabinowego. Nie wnikałem, ale chyba nie wchodzi w standardową procedurę przeglądową. Mogę polecić sklep w Ząbkach: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez maciekr7 ; 23-07-2010 o 11:36 |