|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
13-12-2006, 18:59 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 11-07-2006
Postów: 66
|
Płyn chłodzacy Pomocy
Witam w moim Mondeo 1,8 TD mam problem z ciecza chlodzaca tzn.po wymianie uszczelki pod głowica od czasu do czasu cofa mi płyn przez korek.Przed chwila włożyłem nowa chlodnice bo stara spuchla i bojac się nadchodzacych mrozów wolałem wymienic.Wracajac do korka to jest chyba do D..y bo dmuchajac w niego lekko puszcza powietrze,termostat nowy tzn gdzies w wrześniu kupiony Pomozcie co to moze byc??
|
13-12-2006, 19:30 | #2 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 29-11-2005
Skąd: Dublin
Model: MKII Ghia / MKIII ZETEC
Silnik: 2.5 V6 / 1.8
Rocznik: 1997 / 2002
Postów: 6,370
|
nie chce straszyc ale uszczelka pod glowica :fcp5
__________________
Pomoc tylko na forum ! Nie pros o pomoc przez PW ! |
13-12-2006, 19:53 | #3 |
ford::average
Zarejestrowany: 11-07-2006
Postów: 66
|
ale na tej co teraz mam to moze przejechalem 4 tys km to nie mozliwe, glowica i blok planowane wiec to chyba odpada.
|
13-12-2006, 20:17 | #4 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 29-11-2005
Skąd: Dublin
Model: MKII Ghia / MKIII ZETEC
Silnik: 2.5 V6 / 1.8
Rocznik: 1997 / 2002
Postów: 6,370
|
napisz cos wiecej, jakiej firmy uszczelka, uzupelnij profil Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. lepiej sie rozmawia jak wie sie kto jest po 2 stronie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Pomoc tylko na forum ! Nie pros o pomoc przez PW ! |
13-12-2006, 23:18 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 24-08-2006
Skąd: Stalowa Wola
Postów: 11
|
Może to być wina korka w zbiorniku wyrównawczym. Miałem coś takiego w oplu, po wymianie jak ręką odjął.
|
14-12-2006, 14:36 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 11-07-2006
Postów: 66
|
Witam dziś wymieniłem korek i powtórka z rozrywki juz nie wiem czego sie przyczepićGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A profil uzupełnie w między czasie jak znajde chwile wolnego.Uszczelka hmmm nie pamietam sprawdze na paragonie jak mam i napisze. Wymiane robilem w znajomego w warsztacie to dobry mechanik kazdy go poleca jest dokladny. A nawet jak to uszczelka to nie chce mi sie wierzyć ze po przejechaniu tych 4-5tys km znowu by ja przedmuchalo to nie mozliwe. A i jak myślicie po wymianie uszcz. po przejechaniu kilkunastu km powinno sie docisna głowice?? Z Fordowskim pozdrowieniem Kamil |
14-12-2006, 15:05 | #7 | ||
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 29-11-2005
Skąd: Dublin
Model: MKII Ghia / MKIII ZETEC
Silnik: 2.5 V6 / 1.8
Rocznik: 1997 / 2002
Postów: 6,370
|
Cytat:
[ Dodano: 2006-12-14, 16:07 ] Cytat:
__________________
Pomoc tylko na forum ! Nie pros o pomoc przez PW ! |
||
14-12-2006, 18:19 | #8 |
ford::average
Zarejestrowany: 11-07-2006
Postów: 66
|
no i własnie się tego obawiam. Oby nie pękniecie glowicy lub bloku bo to koszty...
umuwilem sie juz z mechniakiem na jutro... mamy popatrzeć co i jak... |
14-12-2006, 21:36 | #9 | |
ford::average
Zarejestrowany: 28-03-2006
Skąd: Dolnośląskie
Postów: 81
|
Cytat:
[ Dodano: 2006-12-14, 22:37 ] całość trwała około 15 min czyli warto sprawdzić |
|
14-12-2006, 21:44 | #10 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 24-08-2006
Skąd: Stalowa Wola
Postów: 11
|
Cytat:
• Dokręcić śruby głowicy cylindrów w trzech etapach w kolejności od 1 do 10 (rys. F-10355). I etap: kluczem dynamometrycznym momentem 10 N-m; II etap: kluczem dynamometrycznym momentem 100 N-m. Zrobić około 3-minutową przerwę na osadzenie się śrub. W następnym etapie należy wykonać podane czynności oddzielnie dla każdej śruby w kolejności do 1 do 10 (patrz rys. F-10355). III etap: - poluzować śrubę sztywnym kluczem 0 kąt 180°; - dokręcić kluczem dynamometrycznym momentem 70 N • m; - dokręcić sztywnym kluczem o kąt 120°. Uwaga. Nie wolno dokręcać dalej śrub głowicy cylindrów. A kolega wybaczy, że wprowadziłem w błąd z korkiem. :fcp19 |
|