Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 13-12-2006, 18:59   #1
kamil_lygas
ford::average
 
Zarejestrowany: 11-07-2006
Postów: 66
Domyślnie Płyn chłodzacy Pomocy

Witam w moim Mondeo 1,8 TD mam problem z ciecza chlodzaca tzn.po wymianie uszczelki pod głowica od czasu do czasu cofa mi płyn przez korek.Przed chwila włożyłem nowa chlodnice bo stara spuchla i bojac się nadchodzacych mrozów wolałem wymienic.Wracajac do korka to jest chyba do D..y bo dmuchajac w niego lekko puszcza powietrze,termostat nowy tzn gdzies w wrześniu kupiony Pomozcie co to moze byc??

kamil_lygas jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-12-2006, 19:30   #2
1olek
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar 1olek
 
Zarejestrowany: 29-11-2005
Skąd: Dublin
Model: MKII Ghia / MKIII ZETEC
Silnik: 2.5 V6 / 1.8
Rocznik: 1997 / 2002
Postów: 6,370
Domyślnie

nie chce straszyc ale uszczelka pod glowica :fcp5
__________________
Pomoc tylko na forum ! Nie pros o pomoc przez PW !
1olek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-12-2006, 19:53   #3
kamil_lygas
ford::average
 
Zarejestrowany: 11-07-2006
Postów: 66
Domyślnie

ale na tej co teraz mam to moze przejechalem 4 tys km to nie mozliwe, glowica i blok planowane wiec to chyba odpada.
kamil_lygas jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-12-2006, 20:17   #4
1olek
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar 1olek
 
Zarejestrowany: 29-11-2005
Skąd: Dublin
Model: MKII Ghia / MKIII ZETEC
Silnik: 2.5 V6 / 1.8
Rocznik: 1997 / 2002
Postów: 6,370
Domyślnie

napisz cos wiecej, jakiej firmy uszczelka, uzupelnij profil Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. lepiej sie rozmawia jak wie sie kto jest po 2 stronie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Pomoc tylko na forum ! Nie pros o pomoc przez PW !
1olek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-12-2006, 23:18   #5
Rzułw
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 24-08-2006
Skąd: Stalowa Wola
Postów: 11
Domyślnie

Może to być wina korka w zbiorniku wyrównawczym. Miałem coś takiego w oplu, po wymianie jak ręką odjął.
Rzułw jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-12-2006, 14:36   #6
kamil_lygas
ford::average
 
Zarejestrowany: 11-07-2006
Postów: 66
Domyślnie

Witam dziś wymieniłem korek i powtórka z rozrywki juz nie wiem czego sie przyczepićGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A profil uzupełnie w między czasie jak znajde chwile wolnego.Uszczelka hmmm nie pamietam sprawdze na paragonie jak mam i napisze. Wymiane robilem w znajomego w warsztacie to dobry mechanik kazdy go poleca jest dokladny.
A nawet jak to uszczelka to nie chce mi sie wierzyć ze po przejechaniu tych 4-5tys km znowu by ja przedmuchalo to nie mozliwe.
A i jak myślicie po wymianie uszcz. po przejechaniu kilkunastu km powinno sie docisna głowice??
Z Fordowskim pozdrowieniem Kamil
kamil_lygas jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-12-2006, 15:05   #7
1olek
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar 1olek
 
Zarejestrowany: 29-11-2005
Skąd: Dublin
Model: MKII Ghia / MKIII ZETEC
Silnik: 2.5 V6 / 1.8
Rocznik: 1997 / 2002
Postów: 6,370
Domyślnie

Cytat:
Napisał kamil_lygas
A i jak myślicie po wymianie uszcz. po przejechaniu kilkunastu km powinno sie docisna głowice??
z tego co sie orientuje to nie

[ Dodano: 2006-12-14, 16:07 ]
Cytat:
Napisał kamil_lygas
juz nie wiem czego sie przyczepićGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
mozesz miec jeszcze pekniecie na bloku silnika, jak sie nagrzeje rozszeza sie i spaliny dostaja sie do ukladu chlodzenia, w tym przypadku to wymina silnika.
__________________
Pomoc tylko na forum ! Nie pros o pomoc przez PW !
1olek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-12-2006, 18:19   #8
kamil_lygas
ford::average
 
Zarejestrowany: 11-07-2006
Postów: 66
Domyślnie

no i własnie się tego obawiam. Oby nie pękniecie glowicy lub bloku bo to koszty...
umuwilem sie juz z mechniakiem na jutro... mamy popatrzeć co i jak...
kamil_lygas jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-12-2006, 21:36   #9
zbigmaz1
ford::average
 
Zarejestrowany: 28-03-2006
Skąd: Dolnośląskie
Postów: 81
Domyślnie

Cytat:
Napisał kamil_lygas
powtórka z rozrywki juz nie wiem czego sie przyczepić
a może układ chłodzenia jest jeszcze zapowietrzony ja miałem coś takiego w Scorpionie a pomogło postawienie pod ostrą górke i zostawienie auta na chodzie aż się wentylatory załączą - sam się wtedy odpowietrzył.

[ Dodano: 2006-12-14, 22:37 ]
całość trwała około 15 min czyli warto sprawdzić
zbigmaz1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-12-2006, 21:44   #10
Rzułw
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 24-08-2006
Skąd: Stalowa Wola
Postów: 11
Domyślnie

Cytat:
Napisał kamil_lygas
A i jak myślicie po wymianie uszcz. po przejechaniu kilkunastu km powinno sie docisna głowice??
Z Fordowskim pozdrowieniem Kamil
Według książki sam naprawiam:

• Dokręcić śruby głowicy cylindrów w trzech
etapach w kolejności od 1 do 10 (rys. F-10355).
I etap: kluczem dynamometrycznym momentem
10 N-m;
II etap: kluczem dynamometrycznym momentem
100 N-m.
Zrobić około 3-minutową przerwę na osadzenie
się śrub.
W następnym etapie należy wykonać podane
czynności oddzielnie dla każdej śruby w kolejności
do 1 do 10 (patrz rys. F-10355).
III etap: - poluzować śrubę sztywnym kluczem
0 kąt 180°;
- dokręcić kluczem dynamometrycznym momentem
70 N • m;
- dokręcić sztywnym kluczem o kąt 120°.
Uwaga. Nie wolno dokręcać dalej śrub głowicy
cylindrów.

A kolega wybaczy, że wprowadziłem w błąd z korkiem. :fcp19
Rzułw jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:33.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.