|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
03-04-2014, 13:25 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 02-04-2014
Model: Mondeo III 2.0 PB
Silnik: 2.0 PB
Rocznik: 2003
Postów: 1
|
Niskie obroty silnika związane z podciśnieniem w 2.0 DURATEC
Mam następujący problem z podciśnieniem w moim 2.0 16V DURATEC.
Gdy przewody podciśnienia prowadzą przez zaworek (czujnik) podciśnienia samochód kręci do max 4 000 obrotów Przy obejściu tego zaworu (na krótko dwa wężyki) Kręci do 8 000, ale wywala CHECK. Po zapięciu przewodów na zawór widać, że steruje klapami (na małych obrotach dźwignia na dole a po przygazowaniu podnosi ją do góry). Przy obejściu zaworka dźwignia jest cały czas opuszczona a silnik kręci się jak powinien. Po zupełnym odpięciu podciśnienia od kolektora dźwignia cały czas jest ustawiona do góry a obroty ponownie max 4 000. Dźwignia tylko dwie pozycje, albo max góra, albo max dół???????????? Mondek miał tak od kupna (2 lata temu), ale chcę wreszcie zrobić z tym porządek. Jeśli chodzi o klapy kolektora to przy zakupie były ciche, teraz trochę słychać. Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł? Forum przejrzane. Ostatnio edytowane przez Mr.Yo ; 03-04-2014 o 18:50 Powód: Nie regulaminowy temat i literówki. |
03-04-2014, 13:45 | #2 |
Moderator
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 08-07-2010
Skąd: Poznań
Model: Galaxy MK2
Silnik: 2,3 Benzyna z LPG
Rocznik: 2000
Postów: 804
|
Odp: Problem z podciśnieniem 2.0 16V DURATEC
Prosze przeczytać i poprawić tytuł tematu.
Poradnik, czyli jak pisać zgodnie z zasadami panującymi na tym forum http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=145988 |