|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
10-03-2009, 08:26 | #1 |
ford::professional
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 12-03-2004
Skąd: KWA
Model: VW Touareg MK I/Scorpio mk2 94 2.9
Silnik: 3.2b V6/2.9 EFI
Rocznik: 2004/1994
Postów: 1,554
|
Problem z Automatem
Witajcie!
Niestety od początku problemy z nowym nabytkiem. Mam Galaktyke 2003 z silnikiem 1.9 TDI 130KM i ASB. Moja skrzynia nie żwawo przełącza biegi i niestety nie działa wsteczny bieg. Czy ktoś miał podobny problem ? Co to może być ? Ile może kosztować. |
10-03-2009, 09:12 | #2 |
ford::expert
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
Odp: Problem z Automatem
To przed kupnem nie wiedziałeś że są problemy jakieś i że nie ma wstecznego,czy po kupnie masz już te problemy?Podłącz najpierw pod Vaga i zobacz co i jak,jak cos poważnego to do fachowca trzeba jechac.
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
10-03-2009, 10:02 | #3 |
ford::professional
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 12-03-2004
Skąd: KWA
Model: VW Touareg MK I/Scorpio mk2 94 2.9
Silnik: 3.2b V6/2.9 EFI
Rocznik: 2004/1994
Postów: 1,554
|
Odp: Problem z Automatem
Niestety nie miałem możliwości sprawdzenia samochodu.
Błędy odczytane Carmanem: - 00281 - czujnik G68 (jakiś czujnik od prędkości) - 01316 - hamul. moduł sterujący sterow. różnicowe |
10-03-2009, 10:11 | #4 |
ford::expert
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
Odp: Problem z Automatem
"Niestety nie miałem możliwości sprawdzenia samochodu."
Kurde,ale wstecznego nie sprawdzic...no nic skoro już tak wyszło jak wyszło,to nie ma co tu kombinować,a jechać do szpeców od automatów.powodzenia.
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
10-03-2009, 12:34 | #5 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-03-2006
Skąd: Zielona Góra
Model: Galaxy MK2 GHIA TIPTRONIC
Silnik: AUY 147 KM
Rocznik: 00-01
Postów: 535
|
Odp: Problem z Automatem
mój po sprowadzeniu miał to samo - jednak kupilem po naprawie i z gwarancją na 30 tys km lub rok ...
kosztowało to . 3000 pln .. nie chce cie załamywac - mi sprzedawca powiedział tak " zaluje , ze nie zmieniłem na manual wyszło by 2500"
__________________
sorry za literówki GALAXY GHIA TDI AUY 110 kW TIPTRONIC mrau i oczywiscie .... FORD ESCORT kombi 97 1,6 Z podtlenkiem lpg (sprzedany) teraz T4 TDI http://images.spritmonitor.de/335681.png |
10-03-2009, 13:46 | #6 |
ford::expert
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
Odp: Problem z Automatem
3000 to nie mało,no ale jak chodzi i ma chodzić dobrze to co zrobic,takie są czasem "zalety " automatów.
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
10-03-2009, 18:13 | #7 |
ford::average
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 12-11-2008
Skąd: Lublin
Model: Galaxy GHIA Tiptronic
Silnik: 1,9 TDI AUY
Rocznik: 2003
Postów: 70
|
Odp: Problem z Automatem
Kwestia najważniejsza to jaki auto ma przebieg (rzeczywisty) - jeśli ok 300 tys. to naprawa może być bardzo kosztowna nawet ok 6 tysiączów.
Bardzo ważne byś znalazł warsztat i speca co się na tym zna , ja miałem problem ze zmianą na drugi bieg przy zimnym oleju - przyczyna - zacinanie się zespołu sterującego ( mechanik testował układ wymontowany z auta) koszt naprawy 1800 zł , najważniejsze że naprawa skuteczna ni ma żadnych zacięć. |
10-03-2009, 20:10 | #8 |
ford::expert
Zarejestrowany: 04-11-2008
Skąd: Podlaskie
Model: S-max Titanium S 163KM (na razie)
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2012
Postów: 3,073
|
Odp: Problem z Automatem
Ja też mam jakieś 1sze objawy złego dziłania automatu,jakies lekkie szarpania z 2-kę na 3-kę i dziwne odgłosy na małych biegach,szukam przyczyny póki co.
__________________
Wcześniej było: Galaxy MK1 2.0 B+LPG, Galaxy MK2 1.9 TDI Automat, S-max 2.0 TDCi 140KM, obecnie S-max Titanium S 2.0 TDCi 163KM manual. |
10-03-2009, 20:49 | #9 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-03-2006
Skąd: Zielona Góra
Model: Galaxy MK2 GHIA TIPTRONIC
Silnik: AUY 147 KM
Rocznik: 00-01
Postów: 535
|
Odp: Problem z Automatem
....bla bla.. teraz z noga w gipsie nie dal bym rady manualem .... ( escortem braciszek smiga) skrecilem kolano w pracy (na razie na 2 tyg) a ze nie planuje juz wiecej gipsu to w razie kosztownej naprawy zamienie na manuala 6 biegowego ..
__________________
sorry za literówki GALAXY GHIA TDI AUY 110 kW TIPTRONIC mrau i oczywiscie .... FORD ESCORT kombi 97 1,6 Z podtlenkiem lpg (sprzedany) teraz T4 TDI http://images.spritmonitor.de/335681.png |
10-03-2009, 20:57 | #10 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 30-11-2006
Skąd: Ziemia Lubuska
Model: Citroen C8
Silnik: 2.2 HDI
Rocznik: 2005
Postów: 1,724
|
Odp: Problem z Automatem
Cytat:
|
|