Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 21-10-2007, 21:24   #1
niedzwiedz
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 11-08-2007
Postów: 34
Domyślnie Ssanie w 1.6 EFI

Witam! Mam gigantyczny problem. Ssanie nie chce mi się wyłączyć praktycznie wgóle. Dopiero kiedy porządnie rozgrzeje silnik(wskazówka na środku wskaźnika) to łaskawie obroty spadają do normalnych. Co jest odpowiedzialne za ssanie? I co trzeba sprawdzic bądz wymienić, bo zaczął kopcić jak smok na tym ssaniu.

niedzwiedz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2007, 21:54   #2
Magik123
FORD|ZAWODOWIEC
 
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
Domyślnie

To kolego wina zaworu biegu jalowego inaczek silniczek krokowy jest na lewej stronie kol. ssacego jak patrzysz na silnik taki podluzny silniczek przykrecony na 4 torxy do niego dochodzi wtyczka z dwoma przewodami on wymaga wyczyszczenia lub ewentualnej wymiany w tym silniku nie ma ssania za to jest odpowiedzialny ow silniczek

[ Komentarz dodany przez: -waldi-: 30-10-2007, 10:21 ]
83.7.83.162 IP dla tego posta
Magik123 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2007, 22:05   #3
niedzwiedz
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 11-08-2007
Postów: 34
Domyślnie

dzięki kolego. Bo właśnie ostatnio wymieniałem cały kolektor dolotowy i może coś być walnięte. A to dzieki za pomoc jutro sie tym zajme.
niedzwiedz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2007, 22:35   #4
Magik123
FORD|ZAWODOWIEC
 
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
Domyślnie

Cytat:
Napisał niedzwiedz
Bo właśnie ostatnio wymieniałem cały kolektor dolotowy i może coś być walnięte.
skoro wymieniales kolektor to jest tez mozliwe ze zalapuje ci gdzies lewe powietrze roznie moze byc

[ Komentarz dodany przez: -waldi-: 30-10-2007, 10:20 ]
83.7.83.162 IP dla tego postu
Magik123 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-10-2007, 22:40   #5
niedzwiedz
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 11-08-2007
Postów: 34
Domyślnie

lewe powietrze to raczej wątpliwe jest. Nowe uszczelki i rzetelna praca. Ok mam juz wymontowany krokowiec teraz moze ktos mi powie jak sprawdzić czy jest on ok czy nie. Powiem że jest on sporo ujeb... w środku ale taki szpindel na sprężynie odskakuje. Myśle że na noc wsadze go do ropy żeby sie odmoczył. ( dobry pomysł?) Jak można go sprawdzić??

Dodam że moim problemem nie są falujące obroty tylko zawyżone wolne obroty, silnik b. zimny ok 2000, silnik troche ciepły 1500 a jak sie zagrzeje to tak 1100-1200.
niedzwiedz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-10-2007, 04:36   #6
Krzychu32
ford::specialist
 
Avatar Krzychu32
 
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 10-08-2007
Skąd: Tarnobrzeg/Dobre Miasto
Model: Lancia Kappa
Silnik: 2.0 V.I.S. 155KM
Rocznik: 1998
Postów: 818
Domyślnie

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Krzychu32 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:54.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.