|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
21-10-2007, 21:24 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 11-08-2007
Postów: 34
|
Ssanie w 1.6 EFI
Witam! Mam gigantyczny problem. Ssanie nie chce mi się wyłączyć praktycznie wgóle. Dopiero kiedy porządnie rozgrzeje silnik(wskazówka na środku wskaźnika) to łaskawie obroty spadają do normalnych. Co jest odpowiedzialne za ssanie? I co trzeba sprawdzic bądz wymienić, bo zaczął kopcić jak smok na tym ssaniu.
|
21-10-2007, 21:54 | #2 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
To kolego wina zaworu biegu jalowego inaczek silniczek krokowy jest na lewej stronie kol. ssacego jak patrzysz na silnik taki podluzny silniczek przykrecony na 4 torxy do niego dochodzi wtyczka z dwoma przewodami on wymaga wyczyszczenia lub ewentualnej wymiany w tym silniku nie ma ssania za to jest odpowiedzialny ow silniczek
[ Komentarz dodany przez: -waldi-: 30-10-2007, 10:21 ] 83.7.83.162 IP dla tego posta |
21-10-2007, 22:05 | #3 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 11-08-2007
Postów: 34
|
dzięki kolego. Bo właśnie ostatnio wymieniałem cały kolektor dolotowy i może coś być walnięte. A to dzieki za pomoc jutro sie tym zajme.
|
21-10-2007, 22:35 | #4 | |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
Cytat:
[ Komentarz dodany przez: -waldi-: 30-10-2007, 10:20 ] 83.7.83.162 IP dla tego postu |
|
21-10-2007, 22:40 | #5 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 11-08-2007
Postów: 34
|
lewe powietrze to raczej wątpliwe jest. Nowe uszczelki i rzetelna praca. Ok mam juz wymontowany krokowiec teraz moze ktos mi powie jak sprawdzić czy jest on ok czy nie. Powiem że jest on sporo ujeb... w środku ale taki szpindel na sprężynie odskakuje. Myśle że na noc wsadze go do ropy żeby sie odmoczył. ( dobry pomysł?) Jak można go sprawdzić??
Dodam że moim problemem nie są falujące obroty tylko zawyżone wolne obroty, silnik b. zimny ok 2000, silnik troche ciepły 1500 a jak sie zagrzeje to tak 1100-1200. |
22-10-2007, 04:36 | #6 |
ford::specialist
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 10-08-2007
Skąd: Tarnobrzeg/Dobre Miasto
Model: Lancia Kappa
Silnik: 2.0 V.I.S. 155KM
Rocznik: 1998
Postów: 818
|
__________________
|