Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Scorpio
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 27-12-2007, 22:02   #1
marciNNO
ford::average
 
Zarejestrowany: 18-09-2007
Skąd: Gorzow
Postów: 83
Domyślnie Rozrusznik

Czesc czy jest mozliwe zeby rozrusznik sie zawiesił?? Ostatnio wsiadlem do auta odpalam, i slysze takie stukanie jak (tyk tyk tyk) :fcp25 dosyc glosne, a rozrusznik nic wogole nie krecil próbowalem i dalem sobie spokoj. Za jakies 6-7 h ide zobaczyc jeszcze raz i odpalilem bez problemu :fcp9 :fcp7 Co moze byc tego przyczyną? Pozdrawiam

marciNNO jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-12-2007, 22:19   #2
robi2012
ford::average
 
Avatar robi2012
 
Zarejestrowany: 08-12-2007
Skąd: kętrzyn
Model: scorpio combi
Silnik: 2,3
Rocznik: 1997
Postów: 186
Domyślnie

szczotki masz już na wykończeniu i się zawieszają jak ci tak tyka to popukaj w rozrusznik jakimś kluczem to powinien zakręcić
robi2012 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-12-2007, 08:26   #3
marciNNO
ford::average
 
Zarejestrowany: 18-09-2007
Skąd: Gorzow
Postów: 83
Domyślnie

A co trzeba zrobic zeby obeszlo sie bez stukania w rozrusznik i wszystko bylo by dobrze, poprostu naprawa rozrusznika czy wymiana, a skrzynka bezpiecznikow moze byc za to odpowiedzialna? Bo mi szaleje szkrzynka z bezpiecznikami i domaga sie naprawy :fcp9
marciNNO jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-12-2007, 08:51   #4
robi2012
ford::average
 
Avatar robi2012
 
Zarejestrowany: 08-12-2007
Skąd: kętrzyn
Model: scorpio combi
Silnik: 2,3
Rocznik: 1997
Postów: 186
Domyślnie

skrzynka skrzynką a rozrusznik rozrusznikiem wymienisz szczotki i po sprawie ! skrzynka niema nic do tego moim zdaniem bo skoro coś pyka w rozruszniku to prąd jest tylko szczotka któraś nie dotyka wirnika i nie kręci
robi2012 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-12-2007, 09:05   #5
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
Domyślnie

Cytat:
Napisał robi2012
skoro coś pyka w rozruszniku to prąd jest
jest ale za mały i wcale to nie musi ( choc może ) być wina szczotek.marciNNO, masz MK1 wiec u Ciebie raczej problem skrzynek nie występuje, to dotyczy modeli mk2 i mk3.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-12-2007, 11:42   #6
marciNNO
ford::average
 
Zarejestrowany: 18-09-2007
Skąd: Gorzow
Postów: 83
Domyślnie

Struna skoro tak mowisz.. Z tym ze u mnie tak jest napewno bo wariuje u mnie szkrzynka czasami zegary nie dzialaja a czasami radio czy dmuchawa, i nawet jest tak ze jak mam niskie obroty to swiatla slaba swieca, a jak przygazuje to odrazu lepiej (heh jak w maluchu z pradnica) jak zostawie auto na 2 dni to mi akumolator wyładuje a nic nie jest wlaczone zadne lampki i nic z tych zeczy... I to raczej napewno jest skrzynka
marciNNO jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-12-2007, 16:54   #7
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
Domyślnie

marciNNO, jedyne co ze skrzynką może sie w MK1 stać to brak kontaktu na konektorkach, tam nie ma 11 warstw jak w mk2 czy mk3, skrzynka jest prosta jak bydowa cepa w mk1, wyjmij wszystkie bezpieczniki i przekaźniki, wyczyść styki w skrzynce ( jakiś Kontakt użyj w spray-u czy coś takiego, tylko nie WD-40 bo to nie służy do elektryki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) oraz nóżki bezpieczników i przekaźników oczyść, powinno pomóc na problemy z prądami w aucie, co do rozrusznika to może kable słabo zamocowane i za duży spadek napiecia jest, w każdym razie to wymaga sprawdzenia.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-12-2007, 18:07   #8
marciNNO
ford::average
 
Zarejestrowany: 18-09-2007
Skąd: Gorzow
Postów: 83
Domyślnie

Czyli mówisz Struna ze nie musze sie meczyc i wyciagac szkrzynki bo slyszalem ze jest w tym duzo roboty, wszystko moge zrobic z gory?? czyli nie wyciagajac jej, a w srodku nic nie ma do przeczyszczenia?
marciNNO jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-12-2007, 09:19   #9
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
Domyślnie

Cytat:
Napisał marciNNO
Czyli mówisz Struna ze nie musze sie meczyc i wyciagac szkrzynki bo slyszalem ze jest w tym duzo roboty,
wyjmować trzeba w mk2 i mk3 bo tam skrztynka ma 11 warstw i trzeba to rozebrać na części pierwsze żeby oczyścić i zakonserwować, w MK1 sa zwykłe konektorki na wtrzask wsadzone i tyle, zero filozofii.
Cytat:
Napisał marciNNO
wszystko moge zrobic z gory?? czyli nie wyciagajac jej, a w srodku nic nie ma do przeczyszczenia?
wszystko z góry zrobisz.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-12-2007, 11:07   #10
marciNNO
ford::average
 
Zarejestrowany: 18-09-2007
Skąd: Gorzow
Postów: 83
Domyślnie

ok zaraz pojade do garazu i bede majstrowal, pozniej sie odezwe a jutro czy za dwa dni sie okarze czy nie rozladuje mi akumolatora..

[ Dodano: 01-01-2008, 21:12 ]
:fcp2 akumolator nie ladowany juz 4 dni i auto odpalilo bez problemow, bylo slychac ze jest troche slaby ale mial na tyle pradu ze zakrecil rozrusznikiem, widoczne zwyke przeczyszczenie bylo najprostszym rozwiazaniem.. :fcp18
marciNNO jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:35.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.