|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
30-12-2015, 09:03 | #1 |
ford::average
Imię: Mirosław
Zarejestrowany: 29-03-2014
Skąd: Wielkopolska
Model: C-MAX Trend
Silnik: 1,6 125KM
Rocznik: 2014
Postów: 70
|
Skrzypi po najechaniu na próg zwalniający
Zawieszenie z prawej strony z przodu - auto jest na gwarancji z symbolicznym przebiegiem 8000 km. Miał ktoś coś podobnego. Co to może to być?
Dziwne że zaczęło się po obowiązkowym przeglądzie gwarancyjnym... W przyszłym roku udam się do serwisu byle tylko nie próbowali mnie spławić. Ostatnio edytowane przez xcom ; 30-12-2015 o 09:06 |
01-04-2016, 15:23 | #2 |
ford::beginner
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 16-06-2014
Skąd: Warszawa
Model: Cmax grand
Silnik: 1.6
Rocznik: 2014
Postów: 15
|
Odp: Skrzypi po najechaniu na próg zwalniający
Mam to samo w grandzie.
Pojawilo sie kolo 30 tys. W dwoch roznych serwisach stwierdzili, ze "ten typ tak ma", bo materialy uzyte do tego i tamtego wlasnie takie sa. Czyli ogolnie, zebym spadal. |
01-04-2016, 18:27 | #3 |
ford::specialist
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 14-09-2014
Skąd: Podlasie
Model: C-max Energi '16
Silnik: 2.0 Benzyna + EV/190KM
Rocznik: 2016
Postów: 561
|
Odp: Skrzypi po najechaniu na próg zwalniający
Miałem to w lancerze - wada fabryczna o czym świadczyła akcja serwisowa - wada była taka że piszczało - jakościowo było wszystko ok - tuleje wahaczy tylnych (a może amorków?? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. już nie pamiętam) - miałem samochód z USA i koszt tego przekraczał 2000 i po 2 sezonach samo minęło. Mała badziewie ale roboty dużo - trzeba było rozpinać całe wielowachaczowe zawieszenie. Pojawiało się w wilgotne dni - nie trzeba było tego zamoczyć - wystarczyła wilgoć z rana.
|