|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
27-12-2007, 13:29 | #1 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-12-2007
Skąd: poznan
Postów: 15
|
Auto się dławi i nie ma mocy
kolejny problem z moja galaktyka,a objawy nastepujace,nie moge jej przytrzymac na 2 tysiacach obrotow kiedy stoi,raz 2 tysiace a zaraz spada na 1,5 i za chwile 2,5,a podczas jazdy kiedy obroty spadaja blisko 2 to auto nie ma cugu,jakby ktos paliwo odcinal i ciezko wchodzi na obroty,dopiero jak wejdzie na 4-5 tysiecy to wtedy jakby turbo sie zalaczylo,podpowiedzcie co to moze byc i jakie ewentualne koszty,dzieki
Ostatnio edytowane przez deku ; 08-03-2016 o 12:17 |
27-12-2007, 19:23 | #2 |
ford::expert
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,676
|
Jaki masz silnik, typ ?
|
27-12-2007, 20:05 | #3 |
ford::professional
Imię: Ryszard
Zarejestrowany: 22-02-2007
Skąd: Koło
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1,9 TDI (AUY)
Rocznik: 2002
Postów: 1,393
|
Chcesz, zeby Ci pomóc
wpisz chociaż jaki masz motor. Mozna sie domyslać, że benzyna, ale galaxy 2,0 ma teraz tez diesla.
__________________
Pozdrawiam Rysiek Poprzednie auto: Mondeo MkII V6 Ghia |
28-12-2007, 15:23 | #4 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-12-2007
Skąd: poznan
Postów: 15
|
dzieki za odzew i sorka za niedokladnosc moj zlomek jest z 96 roku i 2,0 dohc,nie moge utrzymac na postoju 2 tysiecy obrotow,a podczas jazdy dopiero jak minie 4 tysiace to jedzie,pali na wszystkie gary i nie problemow z odpalanie ani z wolnymi obrotami
|
28-12-2007, 16:36 | #5 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 04-04-2007
Skąd: Stargard Szczeciński
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1,9Tdi 1Z teraz AHU
Rocznik: 1996
Postów: 814
|
Zacznij od sprawdzenia podstawowych rzeczy tj. świece, kable. Nie wykluczone, że uszkodzenie tkwi w sondzie lambda.
__________________
"nie zadawaj się z idiotą. Najpierw Cię sprowadzi do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem" |
28-12-2007, 17:06 | #6 |
ford::professional
Imię: Ryszard
Zarejestrowany: 22-02-2007
Skąd: Koło
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1,9 TDI (AUY)
Rocznik: 2002
Postów: 1,393
|
Filtr paliwa - tez trzeba pewnie zmienić.
__________________
Pozdrawiam Rysiek Poprzednie auto: Mondeo MkII V6 Ghia |
28-12-2007, 19:18 | #7 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 31-07-2007
Skąd: Częstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia
Silnik: 2,8
Rocznik: '97
Postów: 3,551
|
no i katalizator, ale rownie dobrze moze byc jakis czojnik
|
29-12-2007, 17:28 | #8 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 19-12-2007
Skąd: poznan
Postów: 15
|
powiedzcie tylko czy po podlaczeniu do kompa cos on zdiagnozuje,a jak nie to wiem :fcp5 zaczac od najtanszej opcji :fcp14
[ Dodano: 29-12-2007, 18:49 ] wpadlem na jeszcze inny pomysl,moze warto najpierw zresetowac kompa ,odlaczajac klemy z bakteri :fcp1 |
29-12-2007, 20:38 | #9 |
ford::expert
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,676
|
To nie wiele da, błędy pozostaną...
|
29-12-2007, 22:41 | #10 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 31-07-2007
Skąd: Częstochowa - Genewa (3-miasto czasami)
Model: Galaxy Ghia
Silnik: 2,8
Rocznik: '97
Postów: 3,551
|
Cytat:
zawsze warto sie podlaczyc i to co Stefano, napisal, nie zresetujesz bledow odpinajac aku. nie wiem nawet czy zresetujesz ustawienia kompa |
|