|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
20-11-2023, 16:30 | #1 |
ford::amateur
Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 04-04-2023
Model: Focus mk3
Silnik: 1.5 tdci
Rocznik: 2017
Postów: 4
|
Spadek temperatury 1.5TDCI 95KM
Cześć,
pacjent: Focus MK3 2017r. 1.5 TDCI 95KM objawy: szybki spadek temperatury gdy włączone ogrzewanie(3-4 poziom nawiewu), na postoju także spada lecz dużo wolniej. Płynu chłodniczego nie ubywa, oleju nie przybywa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Starałem się dotykać chłodnicy/wyjście na termostacie gdy rozgrzałem auto do 60-70 stopni - chłodnica oraz wyjście na termostacie wydaje się zimne/chłodne. Podczas jazdy, nie ma problemu zagrzać się do 80-83stopni. Problem pojawia się gdy włączę ogrzewanko. Nawet podczas długiej jazdy problem się pojawia. Czy to może być jednak termostat? |
21-11-2023, 15:27 | #2 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 10-09-2009
Model: Focus Mk3 FL kombi
Silnik: 1.5 tdci 120KM
Rocznik: 2015
Postów: 684
|
Odp: Spadek temperatury 1.5TDCI 95KM
Te silniki ogólnie słabo trzymają temperaturę. Klasyczna żywotność termostatu jeśli chodzi o względnie fabryczną pracę to około 100 tys km więc raczej i tak masz go do wymiany. U mnie jak wymieniłem (przy okazji też płyn chłodzący) nastąpiła zauważalna poprawa ale nie spektakularna.
__________________
Poprawne formy gramatyczne mają brzmienie: tylna szyba, nie tylnia. To auto a nie te auto. Nie polemizuję - niech Ci się wydaje, że masz rację |
13-12-2023, 09:41 | #3 | |
ford::amateur
Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 04-04-2023
Model: Focus mk3
Silnik: 1.5 tdci
Rocznik: 2017
Postów: 4
|
Odp: Spadek temperatury 1.5TDCI 95KM
Cytat:
Zrobiłem wycieczkę 200km - na autostradzie przy włączonym ogrzewaniu potrafił zrzucać temperaturę. Na postoju z ogrzewaniem leci w dół od strzała. Aż tak słabo te silniki trzymają temperaturę? Nawiew na 2 poziomie przy ogrzewaniu manualnym na połowę i już skoki temperatury. |
|