|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
05-06-2006, 07:04 | #1 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 25-05-2006
Skąd: Bolesławiec
Model: Inny
Silnik: 3.0
Rocznik: ??
Postów: 213
|
Stany napięcia na kablach przy pracującym silniku 1.9 TDI
Czy na którymś z kabli jest non stop 12V podczas pracy silnika?
Potrzebuję informację o pracującym silniku i ma to być 12V, ew. jeśli któryś z kabli zwiera do masy to da się uzyskać 12V przez przekaźnik tylko gdzie się podpiąć? Wczoraj nie zdążyłem sprawdzić a i silnik trochę tęgi jest i nie za bardzo można sobie ot tak obmierzyć co się chce bo po prostu trudno dostać się. Myślę o czujniku ciśnienia oleju - pewnie zwiera do masy albo o alternatorze ale on ma chyba wbudowany układ prostowniczy, z alternatora wychodzą dwa kable, jeden na bank ma 12V 24h bo jest bezpośrednio na rozruszniku spięty z kablem zasilającym rozrusznik bezpośrednio z akku więc ten odpada. Pozostaje do sprawdzenia drugi ale już wczoraj późnym wieczorem odpuściłem. PS. Ile tu jest kabli.... starczyłoby na kilka starszych aut - aż starch pomyśleć ile jest w nowych brykach bez szyny... :fcp15
__________________
Pozdrowienia i do zobaczenia na drodze ;-) Ostatnio edytowane przez deku ; 25-09-2014 o 08:43 Powód: prefix, tytuł |
05-06-2006, 18:43 | #2 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 28-03-2006
Skąd: Warszawa
Model: Galaxy 2001
Silnik: 1.9 tdi 90KM
Rocznik: 2000
Postów: 319
|
na pewno jest 14V na wyjsciu alternatora i tylko wtedy kiedy pracuje silnikGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Pozdrowienia |
06-06-2006, 06:07 | #3 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 25-05-2006
Skąd: Bolesławiec
Model: Inny
Silnik: 3.0
Rocznik: ??
Postów: 213
|
Są dwa kable - jeden byczy i ten ma 24h/dobe 12 V i drugi niebieski o który mi chodziło - ma 12V tylko przy pracujcym silniku wiec problem rozwiązany :fcp1 . Wczoraj mierzyłem.
Zostały mi jeszcze trzy kable do namierzenia i połaczenia. Troche nieciekawie się szuka jak nie ma dokładnego schematu. Przy okazji - ma ktoś z Was dobrą, godna polecenia książkę w stylu "sam naprawiam" do galaktyki???
__________________
Pozdrowienia i do zobaczenia na drodze ;-) |
06-06-2006, 06:40 | #4 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 28-03-2006
Skąd: Warszawa
Model: Galaxy 2001
Silnik: 1.9 tdi 90KM
Rocznik: 2000
Postów: 319
|
Jaki schemat chcesz? ladowania czy inny? - tylko nie mow ze ogolny bo tego jest tysiac Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
a jeszcze rok i silnik wozuGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Pozdrowienia |
08-06-2006, 07:46 | #5 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 25-05-2006
Skąd: Bolesławiec
Model: Inny
Silnik: 3.0
Rocznik: ??
Postów: 213
|
:fcp2 Kompletne auto by się zdało :fcp2
Kiedyś miało się dwie, trzy strony i cała elektryka w aucie obcykana a teraz... Sam centralny ma osiem stron :fcp15 Na razie brakuje trochę czasu ale w ten weekend konczę montaż alarmu - na razie jeźdzę bez osłony nad nogami kierowcy. Nie chce mi tylko działać funkcja ProTurbo z alarmu, która to miała za zadanie wychładzać mi turbinę. Staram się na dojazdach lecieć już na luzie, w sumie to z rozpędu bo jak auto złapie prędkośc to pół miasta przelecę przy trafienu na odpowiedznia falę świateł :fcp1 Za to kobita jeździ jakos nie tego - trzyma nogę na sprzęgle :fcp16 , grzeje do skrzyżowania :fcp16 , potem ostro hamuje :fcp16 a i dojazdy na miejsca docelowe ma niezbyt łagodne. Do łba mi nawkładali, że trzeba turbinke chłodzić /do tej pory same benzyniaki/ to i próbuje sobie życie ułatwić. No i być może dlatego, że alarm nie ma jeszcze podłączonych dwóch kabli nie chodzi mi ta funkcja. W weekend się okaże. Z tym, że znowu bedę musiał kombinować z elektryką bo alarm podtrzyma zasilanie dla komputera i silnika jeszcze przez dwie minuty po wyjęciu kluczyka a sterownik zamka centralnego nie pozwoli zamknąć drzwi jak widzi, że kluczyk w stacyjce siedzi więc trzeba będzie odciąć centralny od zapłonu... Tak więc chyba na razie jakichś konkretnych potrzeb co do schematu nie mam, mam schemat centralnego - muszę wyczytać który idzie pod zapłon i ciachnąć go. Szukam za to książki ciekawej i godnej polecenia w temacie Galaktyki. Ciekawe na ile elektryka jest kompatybilna z Sharanem czy Alhambrą? pozdr. arcisz
__________________
Pozdrowienia i do zobaczenia na drodze ;-) |
08-06-2006, 13:44 | #6 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 28-03-2006
Skąd: Warszawa
Model: Galaxy 2001
Silnik: 1.9 tdi 90KM
Rocznik: 2000
Postów: 319
|
Z sharanem to chyba tak samo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. wdzialem wiazki kabli np do syren dzwiekowych sa takie same Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. reszta tez wyglada na taka sama poza tym czujniki sa takie same np temepratury jest grupy VW nie wiem co ma galaxy z forda oprocz swiatel i znaczka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Pozdrowienia |
09-06-2006, 08:39 | #7 | |
ford::average
Zarejestrowany: 20-09-2005
Skąd: Sandomierz / Kraków
Model: Mondeo MK4
Silnik: 1,8 tdci 125KM
Rocznik: 2006
Postów: 166
|
Cytat:
:fcp2 :fcp2 :fcp2
__________________
Teraz Mondeo, kiedyś Galaxy, wcześniej Escort, a oprócz tego kilka innych marek http://dorabiamykase.blogspot.com/ |
|
09-06-2006, 18:36 | #8 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 28-03-2006
Skąd: Warszawa
Model: Galaxy 2001
Silnik: 1.9 tdi 90KM
Rocznik: 2000
Postów: 319
|
i tu juz nic nie powiem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Pozdrowienia |