Temat: [Focus 1998-2004] Woda na dywaniku pasażera:(
View Single Post
Stary 06-08-2007, 17:55   #1
and_f
ford::beginner

Domyślnie woda pod nogami pasażera.

Postanowilem zalozyc nowy post na ten temat, poniewaz jak sie przekonalem jest to powazny problem do ktorego niechetnie przyznaje sie producent.
Znalazlem kilka post'ów na temat 'woda ... focus' ale temat wody w focus'ie jest haotycznie porozrzucany po roznych tematach

Opis Problemu
Po stronie pasazera na przednim dywaniku ( i nie tylko ) po deszczeu znajduje sie woda

moj przypadek
U mnie wszystko sie zaczelo od wymiany przedniej szyby w ASO. Potem zostalo zrobione:
  • 1. dokladniesze uszczelnienie specjalna guma (lepka mazista guma ) podszybia po stronie pasazera (guma pomiedzy szyba i podszybiem)
  • 2. dodano mase uszczelniajaca wokol otworu na ktory jest mocowana ramka na ktora wchodzi filtr powietrza
  • 3. zalozono jeszcze nowe podszybie, aby wyeliminowac ze moze to stare jest juz "zuzyte"

Ostatmio musialem postawic Focus'a pod chmurka, tak sie pechowa zlozylo ze cala noc lalo i rano w aucie mialem jeziorko po stronie pasazera z przodu i

takie samo jeziorko po stronie pasazera z tylu. CZY MOZE TYLE WODY NAKAPAC PRZEZ FILTR POWIETRZA ?. Poza tym przeciez podszybie ma specjalna rynienke

ktore POWINNA chyba wylapywac wode ktorej uda sie dostac pod podszybie .

Dzwonilem po innych serwisach w 2 wypadkach powiedzano mi ze jest jeszcze mozliwa jedna przyczyna . Podczas zakladania/wklejania nowej szyby, w

kleju ktory jest pomiedzy szyba a ramka w ktora sie ja wkleja moglo powstac szczelinka.

Poniewaz w serwisie juz prawie rozkladaja rece mam jeszcze umowiona jedną ( 6-tą ) wizyta, dlatego wydaje mi sie ze chyba musze zaczac liczyc na siebie

dlatego szukam pomocy na forum.

W innym post'cie znalazlem ze przyczyna moze byc obudowa nagrzewnicy i/lub obudowa parownika
1. Czy moglby mi ktos wyjasnic co to jest obudowa nagrzewnicy
Cytat:
przecieki przez obudowę nagrzewnicy. (cyctat z MARIO82)
2. Czy moglby mi ktoś wyjasnic co to jest obudowa parownika
Cytat:
przecieki będą przez obudowę parownika.

dodatkowe materialy na ten temat, moze komus sie przydadza, w moim przypadku niestety nie pomogły

1. kilka porad popartych zdjeciami
2. inny opis gdy tylko dostane potwierdzenie rejestracja na FordForum.com dolacze zdjecia, ktore w tym post'cie sa dostepne po zalogowaniu
3.wyniki zapytania na Google
Cytat:
13th Aug 2003, 22:44
I have a 2000 Ford Focus with a water leak on the front passenger side floor board. It is coming from around the air intake vent underneath the dashboard on the left side of the passenger compartment. It has always come from that spot and I have had the water leak verified multiple times by service advisers and service managers, but always get the car back with the comment that leak could not be replicated or leak is fixed. I have even had the dealership tell me they could not find the leak after dropping it off with it actively leaking. They have replaced the plenum cover and cowl panel multiple times, inspected various things for damage, checked all tubing, checked fire wall for burn holes, checked a/c for leaks by running it for several hours multiple times, resealed roof seam and windshield, resealed seam between cowl and windshield, and finally replaced the windshield... and it still leaks. After 9 service visits to the dealership (just for the h20 leak), countless waisted hours going round and round with the service manager and the worthless people in customer service, and over 50 days in the shop for water leak, recalls, and every other problem under the sun, Ford has finally agreed to send me a dispute settlement board application for outside arbitration. The worst part about this is that Ford knows this is a problem, as the service manager told me that the regional rep. knows this is a problem with the 2000 Focus, but they don't know how to fix it. Also, it is an intermittent problem and only seems to happen after driving in heavy rain, but will leak for hours afterwords, sometimes enough to saturate the floorboard immediately and sometimes its just a trickle. If anyone would like to talk more about this problem and their experiences with Ford about it, please e-mail me at aschaffle@radford.edu. I have also looked into the Magnuson-Moss Warranty act and Uniform Commercial Code, but have not gotten very far with either without a lawyer.

Pozdrawiam i dziekuje za wszystkie odpowiedzi
and_f

Ostatnio edytowane przez wojtekn ; 10-09-2014 o 08:16
and_f jest offline   Odpowiedź z Cytatem