View Single Post
Stary 17-04-2008, 11:33   #37
robbert
ford::average
 
Zarejestrowany: 10-03-2008
Skąd: Chełm
Model: Focus MKI
Silnik: 1,8 TDCi (100 KM)
Rocznik: 2003
Postów: 59
Domyślnie Re: Nowy Ford Focus 2.0 Duratec

W swoim Focusie (1,8 TDCi 100 KM), od początku zauważyłem taką oto zalezność:
- by jechać bez obciążania silnika zbyt małymi obrotami, zmiana biegu na wyższy powinna nastepować przy prędkościach:
z 1 na 2 - od 20 km/h,
z 2 na 3 - od 40 km/h,
z 3 na 4 - od 60 km/h,
z 4 na 5 - od 80 km/h.
W tej chwili, po niecałym roku i 24 tyś. km, jestem w stanie pojechać tak jak napisał "tomiwit", czyli w miejskim korku na 1 i 2 biegu bez gazu, bez kangurków ale... szkoda sprzegła. I, faktem jest, co zauważyli "hardride" i "pepes", że próbując przyspieszyć na 2 biegu z prędkości pon. 20 km/h jest chwila zawahania. Pozdr.
robbert jest offline   Odpowiedź z Cytatem