Cytat:
Napisał ciupas
Witam. Tu się kolega myli.
|
To moja subiektywa opnia :fcp2
Cytat:
Napisał ciupas
A przełączanie wycieraczek/spryskiwaczy jest jak w wielu innych markach samochodów też w miarę proste.
|
Jako przedstawiciel handlowy (były co prawda, ale zawsze
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) oraz fan motoryzacji jeździłem sporo autami różnych marek Fiat (Cinqe-Seicento, Punto I, II, Ducato), Citroen (C15, Saxo, Xara, Berlingo, Jumper), Peugeot (Partner), Skodę (Fabia, Octavia), VW (Passat, GolfII, III), Opel (Corsa B, C, Combo C, Astra B), Honda (Civic), oraz "wynalazkami" w stylu FSC Lublin, Hundai (nie pamiętam jaki), Deawoo (Matiz, Lanos, Korando). I w
ŻADNYM z tych aut spryskiwacza nie włączało się przyciskiem na dźwigience, oraz tylnej wycieraczki poprzez pociągnięcie dźwigienki do siebie!!!
Teraz sobie uświadomiłem, że tylko raz w życiu prowadziłem Forda - Mondka po face-liftingu na trasie Katowice-Kraków-Katowice. To był piękny słoneczny dzień, więc nie używałem wycieraczek i nie mogę się nic na ten temat wypowiedzieć.
Na pewno to tylko kwestia przyzwyczajenia, ale do standardu innych producentów to się nie jak nie ma! Więc raczej nie przekona mnie system programowania wycieraczek (aczkolwiek jeszcze się nim nie bawiłem) co do słuszności fordowskich rozwiązań.
pozdrawiam