Cytat:
Napisał Robertp
Mam ten sam silnik i ten sam problem , z tą różnicą że mnie tak się porobiło po wymianie termostatu .
|
Mam zupełnie inny silnik - 1.8 TD ale po wymianie termostatu miałem zapowietrzony układ. Objawy były takie jak opisujesz. Odpowietrzyłem go na zimnym prawie silniku (uruchomiłem, dałem mu popracować z minutę, żeby troszkę się podgrzał, na samym początku odkręciłem pokrywkę wlewu płynu chłodzacego, potem zacząłem go przegazowywać, nagrzewnica odpowietrzyła się przy około 4500 obrotów bo nagle uderzyła mnie fala gorącego powietrza
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. - dodatkowo czasami pomaga jeszcze uciskanie przewodów od chłodziwa, tam, gdzie mogą stać korki powietrzne w czasie pracy silnika, tylko uważaj, żeby ręki nie wsadzić pod pracujący wentylator...)
Pozdrawiam,
Mareq