View Single Post
Stary 04-10-2007, 11:32   #10
MAG
ford::expert
 
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
Domyślnie

Cytat:
Napisał lapers
Cytat:
Napisał MAG
Toć to jest typowe zachowanie V-ki (nawet fabryczny wykres przebiegu krzywych mocy i momentu obrotowego silnika dokładnie to pokazuje)
i zgoda

tak samo jak typowe zachowanie V-ki w kwestii awaryjnosci modulu IMRC. Wydaje mi sie, ze bardziej prawdopodobne jest to iz obreb, odczuwa spadek mocy na skutek szwankowania modulu IMRC. Nie mielismy okazji sami przetestowac wiec nie mamy pewnosci.
Dodam tylko, ze takie zachowanie modulu IMRC o jakim pisalem, czyli błąd P1518 najczesciej mozna odczuc..... w portfelu :fcp4 gdyz autko zdecydowanie wiecej pali w dolnym zakresie obrotow czyli do 3700 obr/min. niz gdyby mialo IMRC sprawne.

Pozdrawiam
Zauważ jak sprawe opisał, nie mówił, ze jest mułowaty powyżej czy też poniżej pewnych obrotów, albo że mu dużo pali - napisał o chwilowym przytłumieniu w okolicach obrotów przy których następuje przełączanie dolotów, a takie zachowanie jest typowe dla prawidłowo działającego układu IMRC :fcp2
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI
MAG jest offline   Odpowiedź z Cytatem