View Single Post
Stary 04-10-2007, 07:41   #7
obreb
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 30-07-2007
Postów: 35
Domyślnie

Jesli chodzi o kwestię spalania nie zuwazyłem większego użycia. Dzisiaj tankowałem pali w granicach 14-15 LPG.

[ Dodano: 2007-10-04, 08:42 ]
Cytat:
Napisał lapers
Cytat:
Napisał MAG
Toć to jest typowe zachowanie V-ki (nawet fabryczny wykres przebiegu krzywych mocy i momentu obrotowego silnika dokładnie to pokazuje)
i zgoda

tak samo jak typowe zachowanie V-ki w kwestii awaryjnosci modulu IMRC. Wydaje mi sie, ze bardziej prawdopodobne jest to iz obreb, odczuwa spadek mocy na skutek szwankowania modulu IMRC. Nie mielismy okazji sami przetestowac wiec nie mamy pewnosci.
Dodam tylko, ze takie zachowanie modulu IMRC o jakim pisalem, czyli błąd P1518
Czy bład ten będzie sygnalizowany na desce rozdzielczej jako CHECK ENGINE ???

najczesciej mozna odczuc..... w portfelu :fcp4 gdyz autko zdecydowanie wiecej pali w dolnym zakresie obrotow czyli do 3700 obr/min. niz gdyby mialo IMRC sprawne.

Pozdrawiam
obreb jest offline   Odpowiedź z Cytatem