View Single Post
Stary 03-10-2007, 13:00   #4
obreb
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 30-07-2007
Postów: 35
Domyślnie

Spojrzę na ten układ w weekend. Na razie dzięki.

[ Dodano: 2007-10-03, 14:35 ]
Cytat:
Napisał lapers
Cytat:
Napisał Jacod
Odpowiedzialny za ten objaw jest moduł IMRC
zgadza sie

Cytat:
Napisał Jacod
być może spalił się w nim tranzystorek
niekoniecznie ale mozna go przy okazji zmienic na BDW93C

Cytat:
Napisał obreb
3500-4000 obr na ułamek sekundy traci moc
Cytat:
Napisał obreb
i dalej ciągnie bez problemu
bardziej obstawiam zablokowanie sie modulu w pozycji OTWARTE czyli generowanie błedu P1518 Intake Manf Runner Ctrl Stuck Open (bank1)

a to z doswiadczenia poza tranzystorem moze byc peknieta sprezynka znajdujaca sie w module na pierwszej zebatce (na tej zebatce nawija sie linka). Pekniecie tej sprezynki powoduje to, ze zebatka nie powraca calkowicie do spoczynkowej postaci i nie zamyka (nie zwiera) blaszki znajdujacej sie na plytce drukowanej, przez co komputer caly czas otrzymuje info o otwratej przepustnicy. I wlasnie takie chwilowe tracenie mocy miedzy tym przedzialem obrotow moze byc powodowane przez brak calkowitego czasami powrotu zebatki. Tak wiec dobierz sie do tego modulu i przyjrzyj sie dokladnie tej sprezynce. Jeden koniec jest zablokowany o obudowe modulu a drugi wygiety w ksztalt litery L jest poruszany przez tzw. "wypust" na kole zebatki i nie jest z nim na sztywno umocowany, po prostu w momencie obrotu zebatki zapiera sie o nia i po setkach, tysiacach cyklach pracy lubi sie ulamac.

Mam nadzieje, ze wiesz gdzie to wszystko jest. (IMRC) w razie czego ponizszy link opisuje wszystko.
http://cougarklub.pl/help/imrc/imrc.htm


Pozdrawiam
Czy błąd P1518 Intake Manf Runner Ctrl Stuck Open (bank1) nie powinien być sygnalizowany przez zapalenie kontrolki silnika na desce. ?
obreb jest offline   Odpowiedź z Cytatem