View Single Post
Stary 15-08-2007, 21:30   #7
sosnek
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 11-04-2007
Skąd: Krakow
Model: Ford Mondeo
Silnik: TDCI 130KM
Rocznik: 2004
Postów: 236
Domyślnie

Cytat:
Napisał ___Robert____
sosnek widzę że jestem sam z tym problemem, opiszę Ci jak u mnie to sie objawia. Silni8k uruchamia sie bez problemów żadnych, na początku jest wszystko ok., ale po parudziesięciu sekundach jazdy autko traci moc, nie ciągnie, po prosty nie działa turbina. Kurczesosnek powiedz mi jak sie dostać do tego regulatora, czy to jest to urządzenie w które wchodzi wtyczka?
Dokladnie tak samo jest u mnie - po prostu po wlaczeniu silnika wlacza sie sprezynka (tryb awaryjny) i jazda bez turbo. To co mnie zastanawia to:
- czasami silnik pracuje poprawnie - bez sprezynki - czyli regulator dziala poprawnie
- moge sie mylic, ale dla mnie wyglada to na problem elektryki - gdzies cos sie z czyms nie komunikuje.

Najbardziej prawdopodobne sa najprostsze usterki.... wiec dlaczego chca mi cale turbo wymienic ...?

[ Dodano: 2007-08-15, 22:32 ]
Cytat:
Napisał m_at
Miałem to samo. objawy były następujące:
-po uruchomienu silnika moc była ze mną
-ale tylko przez chwilę
-wyłączałem silnik i po ponownym odpaleniu znowu , ale tylko przez chwilę znowu
wszystko było ok.
Powód:
-uszkodzenie lub zaolejenie zaworu EGR (chyba taką ma nazwę)
Mieści się on na rurze gumoej układu doładowania.
Rura ta mieści się na dole komory silnika i biegnie równolegle do chłodnicy.
Żeby do nie się dostać trzeba niestety mieć podnośnik.
Bez zdjęcia dolnej osłony silnika nie można się tam dostać.
U mnie pomogło przemycie czujnika zaworu po uprzednim jego wyjęciu.
Ale czy bylo to polaczone z migajaca sprezynka i trybem awaryjnym?? Blad P132a?

A mozesz napisac cos wiecej o czujniku o ktorym piszesz?
Pozdrawiam
sosnek jest offline   Odpowiedź z Cytatem