View Single Post
Stary 12-08-2007, 17:26   #7
dwoje19
ford::specialist
 
Avatar dwoje19
 
Imię: Jędrek
Zarejestrowany: 22-06-2007
Skąd: Okolice BOLESŁAWCA.
Model: Galaxy i Fiesta
Silnik: AUY
Rocznik: 2001r
Postów: 721
Domyślnie

Cytat:
Napisał Madaw
zadał pytanie to odpowiedzialem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. mslisz ze zapeszylem ? :fcp15
Odpukaj w niemalowane i spluj trzy razy przez ramię :fcp3

A moja historia wygląda tak:
Kupiłem auto i dosłownie miesiąc po kupnie pojechałem do sklepu motoryzacyjnego po części do malucha.Gdy wróciłem do auta to już go nie odpaliłem.Najciekawsze jest to,że był to piątek trzynastego (poprostu nie mogłem uwierzyć).Na początku sądziłem,że nie było żadnych objawów ale gdy odebrałem auto po remoncie to teraz już wiem,że mój problem z gazem był właśnie objawem padającej pompy.Gaz był strasznie czóły na dotyk nogi i gdy przy ruszaniu tylko dotknęło się gazu to auto rwało do przodu i wchodził silnik na wysokie obroty.Po wymianie sterownika jest już znacznie inaczej,też rwie do przodu ale należy tego gazu trochę wcisnąć.Niestety nie stwierdziłem żadnego spadku mocy przed padnięciem jak to pisali niektórzy.
A teraz koszta:
wymiana sterownika i dodatkowo jeszcze wymiana pompy wody (bo już się zacierała) kosztowało mnie to wszystko 4070zł.Do tego należy jeszcze dodać 150zł dla mechanika który mnie cholował do swojego warsztatu i sprawdzał auto jako pierwszy co mogło paść.Dopiero gdy nie dał rady to zabrałem auto na diagnostykę i tam już je naprawiałem.
Auto sprowadzone z Belgii Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
dwoje19 jest offline   Odpowiedź z Cytatem