View Single Post
Stary 12-05-2007, 16:28   #65
KGB
ford::specialist
 
Avatar KGB
 
Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
Domyślnie

Cytat:
Napisał el_kuchcik
spięta została z wąskim i wysokim nadwoziem
jakim wysokim ? przeciez Polonez bez ugniecionego zawieszenia jest 6cm!!! nizszy od Mondeo mk1/mk2

silnik rovera - napisalem ,ze moze jest poprostu skuteczniejszy
we wtrysku nie posiada przeplywomierza klapkowego - to na plus dla nowoczesnosci
to ze wkreca sie jak wariat i ma 103KM przy 6000 (a zetec 1.6 tylko 90KM) to juz przypisz sobie czemu chcesz ,zreszta tak samo jak to ,ze jest lzejszy i mniejszy z zewnatrz

a co ma resor piorowy do wykorzystania mocy ? droga hamowania 44m nie jest taka straszna ,wiele owczesnych nowych duzo drozszych samochodow mialo gorsze (np. megane ,pedzio 406)
zachowanie w zakretach - no coz goownianej tancerce to i majtki przeszkadzaja :fcp18

nie radze patrzec sie jednoczesnie na predkosciomierz i obrotomierz ,bo zabraknie skupienia by patrzec na droge
oddalenie zegarow od siebie pomaga skupic sie na jednym
wlasciwie to wprawnemu kierowcy powinien wystarczyc obrotomierz i powinien byc po prawej stronie deski (blizej srodka pojazdu)
mniej wprawnemu bardziej przyda sie predkosciomierz ,by pinowac nie przekraczania 50km/h :fcp13

P.S.
a jak tam mk7 bolero ? nie pekaja przypadkiem tylne slupki :fcp18
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+
Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie
KGB jest offline