View Single Post
Stary 18-05-2006, 09:57   #6
karex
ford::expert
 
Avatar karex
 
Zarejestrowany: 15-01-2005
Skąd: łódzkie
Model: Mondeo Mk3 i Mk4 oczywiście kombi
Silnik: 2,0 TDCi 130 na 151KM i DW10C 140KM
Rocznik: 2005.02 oraz 2012.05
Postów: 2,806
Domyślnie

Mnie też na myśl przychodzi reduktor :/ . Ja bym go spróbował jeszcze raz na początek odpowietrzyć. Potem pojechałbym do nich i kazał na zimnym zilniku rozebrać na moich oczach parownik i patrzeć mu na ręce i miny, czy wogóle ma jakieś pojęcie co robi? Jeżeli nie to niech wyciąga wszystko co włożył i oddaje stare klamoty i kasę. Sonde dobrą kupisz za 150 - 220 zł NGK, parownik - nie wiem ile pewnie ze 200 zł maks. Filtr gazu 5-10 zł. Regulacja - no niech będzie już nawet 30 zł bo się napracował. Robocina za wymiany maks 100 zł - ale w to już wliczona regulacja. No tak mi się wydaje. Nie znam cen robocizny, no ale...
Ja Cię kręcę 1000 zł. Toż toprawie, że tydzień w Tunezji bym sobie posiedział za te pieniądze :fcp20

Co do gazowców, to mam dwóch b. dobrych - jeden w Łasku, drugi w Zduńskiej. Z przyjemnością mogę podać namiary. Lecz tu wystąpi inny problem - na ciepłym silniku nie ma objawów, a zanim wystygnie to trochę czasu upłynie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. , a do domu masz daleko...
__________________
Pozdrawiam
Było
Mondeo Mk2 1997 1,8+BLOS i Mondeo Mk2 1997 1,8 TD
[Regulamin Forum] [Sklep forumowy]
karex jest offline   Odpowiedź z Cytatem