zamek tylnej klapy mk1-combi
witam,po raz kolejny poruszam temat zamka tylnej klapy combi MK1
tzn tym razem chodzi mi o strone techniczna tego zamka-tzn jak to działa co za co ciagnie na co prze zeby sie otworzył bo:
wczoraj skopał mi sie zamek w mk1 combi taty-tzn od srodka jak ciagne to niby ten dinx otwierajacy sie przesuwa choc-nie tak daleko jak u mnie.
ponadto jak wkładam kluczyk do zamka to zamek zachowuje sia tak jak by tam w ogole wkładki nie było!zero jakiegos oparcia oporu itd czy tam sa jakies spręzynki cięgna itd które mogły spaść wypiąć sie itd ze tearz nic nei działa?dodam ze kiedys-w niemczech ktos chyba zapinajac przyczepe walnął dyszlem w okolice tamka kapkę and nim-i mzoe to było posrednia przyczyna tej usterki-dodam ze zakek w dolnej czesci bagaznik nie jest pogiety ten w klapie tez stoi w odpowiedniej pozycji.
i z tąd moje pytanie czy tam s ajakies sprezynki ciegna itd co mogło spaść-->w czesci która jest w klapie zamocowana???
bo ta czesc nad zderzakiem widze i moge porównac z praca mojego zamka wiec chyab róznice wyłapie-->ale napiszcie mi prosze co może byc przyczyna ze ta "dolna"czesc za krótko pcha ten dinx i odciaga??no oczywiscie prócz wyciagnietej linki
tam ponoc jakies mechanizmy do blokowania-ryglowani są itd
czy ktos ma jakies fotki rozebranego tego zamka-górnej i dolnej czesci?tak zebym widzial jakie połozenia i jaki zakres pracy tych dzwigienek i ciegien powinien być zeby zamek poprawnie działał???
__________________
było mk1, mk3 teraz mk4- wszystko combi
|