View Single Post
Stary 24-04-2006, 13:08   #5
mmmk
ford::professional
 
Avatar mmmk
 
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 10-09-2005
Skąd: rumia
Model: mondeo mk3
Silnik: TDCI 2.2
Rocznik: 2005
Postów: 1,497
Domyślnie

w moim wypadku po to,zeby co chwila nie kupowac przewodow zaplonowych, swiec no i np regulatora wolnych obrotow. zauwazcie,ze problemy z wolnymi obrotami najczesciej maja lpgowcy. a pozatym jak silnik juz ma dosc to na bezynie jeszcze pojezdzi a na gazie szybko wyzionie ducha. np przeszlosc mojego silnika jest mi nie znana. oleju nie zre jezdzi na polsyntetyku wiec niby stan ok ale przebieg ponad 220 tys a jest od turka z niemiec wiec moze i ma 300 a moze i 400. pisza o tym silniku,ze potrafi jak sie o niego dba dokulac sie do 800tys. na gazie napewno nie. no i temu ja nie mam. a kto patrzy na koszty jak ma sportowy samochod?? do oszczednej jazdy jest... tico Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
pozdrawiam
maciek
p.s no dobra moj anty gaz wynika z tego,ze mi zle zalozyli w sierrce i sie samochod prawie przez to skonczyl i wiecej tego bledu nie popelnie. a moj silnik kosztuje w uzywce mniej niz 1000 a 2.5 V6?? pewnie sporo wiecej. moim zdaniem gaz jest ok ale do nowych samochodow
__________________
mondeo mk3 2.2 TDCI
a było mondeo mk2, scorpio mk2 i mk1, sierra mk2 i Taunus 1982 r...
mmmk jest offline   Odpowiedź z Cytatem