View Single Post
Stary 20-04-2006, 17:20   #10
KGB
ford::specialist
 
Avatar KGB
 
Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
Domyślnie

JA tam wolalbym przy rosnacych i to jakos w okolicy 1500 obr/min ,bo po co ladowac paliwo w rure wydechowa

co do uwagi o wlaczaniu sie do ruchu ,czyli w tym kontekscie
Cytat:
lubi spoglądać śmirci w oczy przy ruszaniu (włączanie się do ruchu)
jawnie chodzi o wymuszanie pierwszenstwa :wpale:
a juz o biedaczku zimnym katowanym silniku nie wspominam :fcp18
jak ktos tak jezdzi to jego sprawa

przy normalnej jezdzie nie ma znaczenia jak sie przelaczy - skoro moj Polonez na II generacji nie szarpie ,to nie wierze ,ze dobrze ustawiona IV generacja bedzie odstawiala szopki
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+
Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie
KGB jest offline   Odpowiedź z Cytatem