View Single Post
Stary 30-09-2005, 17:13   #13
Hildegard
ford::specialist
 
Avatar Hildegard
 
Zarejestrowany: 22-08-2004
Skąd: Wien
Model: VW Golf 6 - Variant
Silnik: TSI 90 kW - 7 DSG
Rocznik: 2010
Postów: 658
Domyślnie

Cytat:
Napisał kacper69
Korozja na wszystkich błotnikach - jakby ktoś narobił kropek szpilką , ale jak się dokładnie przyjżec to to idzie od środka , od blachy.
Zobacz dokladnie czy nie jest to tzw: FLUGROST ,wyglada to jak malenkie plamki rdzy na lakierze, ale mozna je zdrapac paznokcien i pod spodem jest czysto.
Bierze sie to przewaznie ze slabej pielegnacji lakieru (mycie ,polerowanie,woskowanie).
Jezeli jest to "prawdziwa rdza" to moze wystapic np. po uderzeniu kamieniem ,w takim przypadku trzeba rdze usunac i dac zaprawke (najlepiej jak najszybciej, zeby sie pecherze nie robily).
Blacha od srodka raczej nie bedzie sama rdzewiec.
Moj focus kombi jest z 2002 roku i po tych kodach wychodzi ,ze zostal wyprodukowany w Niemczech.
Na tylnej klapie jest listwa(srebrna lub czarna), nad tablica rejestracyjna i po jej zdemontowaniu w warsztacie pokazala sie rdza. Nie wiele ale jednak rdza.
Gorna krawedz tej listwy wgniotla sie w lakier (wibracje ?) uszkadzajac go i zaczelo rdzewiec ,to wszystko :Klapa zostala na gwarancji polakierwana, listwa wymieniona.
Wiecej nic nie widzialem. Musze dodac ,ze sam zabespieczam roznymi srodkami w sprayu autko tam gdzie mam dostep.W drzwi i zakamarki silikony ,roznego rodzaju oleje ,podwozie tez spryskuje tam gdzie cos moze wyjsc na razie jest OK.
Hildegard jest offline   Odpowiedź z Cytatem