Ja mam rudego.
Pochodzi z Niemiec , montownia Langley- Sarluis , rok 2001.
Korozja na klapie bagażnika - dolan krawędz , już prawie cała w purchlach i robi się ruda , myślę że jest to z powodu WADY KONSTRUKCYJNEJ , lub niedbałości montazu , a konkretnie : to co spływa po tylnej szybie wpływa częściowo pod plastikową listwę i dostaje się do środka klapy.
Być może że było by lepiej gdyby ta listwa była uszczelniona.
Czasami wody ( razem z płynem do spryskiwacza i brudem ) jest tyle że podczas podnoszenia klapy wylewa się sporo do bagażnika.
Korozja na wszystkich błotnikach - jakby ktoś narobił kropek szpilką , ale jak się dokładnie przyjżec to to idzie od środka , od blachy.
Korozja pod lusterkami , na styku plastiku i lakieru , gdy lusterka pracują na wietrze napierają chyba na lakier i ten odchodzi.
Odpadanie płatami lakieru na progach za przednimi kołami , korozja bardzo delikatna , bo progi chyba jako jedyne blachy w tym aucie sa lekko cynkowane.
Korozja na układzie wydechowym, delikatna , dużo mniejsza niż w poprzednim moim aucie - Eskorcie.
Korozja pod maską silnika , praktycznie wszystkie nakrętki są rude.
No i korozja wycieraczek ( tych od szyb oczywiście
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. )