View Single Post
Stary 04-05-2024, 11:34   #10
MIREKTERAZPOLSKA
ford::professional
 
Imię: Mirosław
Zarejestrowany: 08-11-2011
Skąd: wrocław
Model: transit
Silnik: 2,2
Rocznik: 2009
Postów: 1,529
Domyślnie Odp: 2.0 ecoboost remont?

Cytat:
Napisał k_rafal Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ok to już wiem trochę więcej.
Rano odpaliłem samochód, płynu chłodniczego było równo z minimum. Musiałem auto przestawić z 800m na inny parking. Przy parkowaniu zobaczyłem delikatny dym lub parę wodną z wydechu. Ciężko stwierdzić, było 7 stopni rano.
Teraz sprawdziłem jak to pod maską wygląda. Płynu sporo mniej niż minimum.
Korek olejowy czysty, ale cholernie śmierdzi benzyną.
Na bagnecie poziom duuużo ponad stan MAX. Płyn który był na bagnecie na pewno nie był samym olejem. Nie dość że śmierdział cholernie benzyną, to jeszcze był niesamowicie rzadki.
Reasumując nie ma odpalać i jeździć... No chyba że wjechać na lawetę.
Bez względu na to czy to uszczelka pod głowicą czy blok...Nie ma znaczenia. Sam tego nie naprawię. Trzeba auto pchać do Polski. Tutaj koszty mnie zjedzą żywcem pewnie.

Poszukiwania zakładu który zajmie się wszystko, trwają Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jeżeli macie jakieś sprawdzone firmy, bez względu gdzie czy to Gdańsk, Szczecin Poznań czy Kraków, dajcie proszę znać.
Kolego hamuj trochę z tym remontem. posprawdzaj dobrze wszystko, zacznij od ciśnieniowego sprawdzenia układu chłodzeni. pęknięte bloki inny typ silnika
MIREKTERAZPOLSKA jest offline   Odpowiedź z Cytatem