View Single Post
Stary 03-04-2024, 11:20   #2
klocolus
ford::professional
 
Avatar klocolus
 
Imię: Karol
Zarejestrowany: 29-08-2013
Skąd: w-wa
Model: mondeo MK4 / MK5
Silnik: 1.6 eb ~210KM / 2.0 tdci 215KM
Rocznik: 2014 / 2017
Postów: 1,535
Domyślnie Odp: Pęknięcia na tulejach cylindra

Ogólnie ciężka sprawa, remonty różnie wychodzą często skoro były pęknięcia na tulejach od przegrzania to też po jakimś czasie ujawniają się w bloku i znowu historia od nowa. Tulejowanie tego bloku to też nie taka prosta sprawa. Chyba lepiej szukać drugiego silnika ale na co się trafi to też nie wiadomo...

Cytat:
Napisał jakupczi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
bo podejrzewali uszczelkę
To znaczy tylko tyle, że się nie znają na tych silnikach. Jeszcze nie widziałem (ani nie słyszałem o przypadku) aby w 1.6eb poszła sama uszczelka pod głowicą.

Ile tego płynu brał? Masz może zdjęcia tych pęknięć? Poza poborem coś jeszcze się działo typu wypadanie zapłonu, nierówna praca?

Ostatnio edytowane przez klocolus ; 03-04-2024 o 11:22
klocolus jest offline   Odpowiedź z Cytatem