Cytat:
Dwa dni po zakupie wyświetliła się kontrolka Check Engine. Mechanik wykasował błąd i zalecił przepalenie DPF na trasie.
Proszę o podpowiedź, jak najlepiej rozpoznać, że właśnie rozpoczął się proces wypalania DPF w trasie? Czy wtedy zawsze, po zdjęciu nogi z gazu, spalanie chwilowe jest większe niż 0?
Czy z taką kontrolką można ponownie jechać w trasę, żeby spróbować wypalić DPF? Czy lepiej najpierw skasować błąd?
|
Jaki to był błąd/błędy? Samo "wykasował" nie mówi kompletnie nic.
Wypalanie poznasz po lekko podniesionych wolnych obrotach i na ciepłym silniku skaczącym 0.0-0.1 spalaniu chwilowym po zdjęciu nogi z gazu na biegu.
Samo kasowanie błędów nie usuwa usterki, choć jazda z kontrolką nie doprowadzi do wybuchu auta
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Poprawne formy gramatyczne mają brzmienie:
tylna szyba, nie tylnia.
To auto a nie te auto.
Nie polemizuję - niech Ci się wydaje, że masz rację