View Single Post
Stary 26-01-2024, 20:53   #6
tedi_k
FCP member
 
Avatar tedi_k
 
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,048
Domyślnie Odp: Błąd P2602 - CHECK + żółty klucz

Cytat:
Napisał Karwos00 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
...Byłbym wdzięczny za pomoc...
Ów "żółty przewód" to jest po prostu "zasilanie po zapłonie" dla silniczka pompy obiegowej oraz silniczka żaluzji. Do tego włącza przekaźnik załączania zasilania wentylatora chłodnicy - stąd owo "słabe zwarcie do masy". To jest po prostu rezystancja cewki przekaźnika.
W tym torze wszystko "z opisu" jest OK.

Pompa płynu chłodzącego - przynajmniej na schematach - nie ma żadnego "sygnału statusowego", więc nie ma co być zwarte do masy...
Całość informacji z pompy - podobnie jak z silniczka żaluzji - przekazywana jest do PCM po LIN.

Popatrzyłem do "workshop manuala" - ten P2602 WCALE NIE DOTYCZY POMPY "OBIEGOWEJ"!
Błąd ten dotyczy "pompy ogrzewania kabiny cieczą chłodzącą"!
Schemat w załączeniu.

Pompa ta ma faktycznie sygnał "sterującą/kontrolny" PWM (przebieg prostokątny o zmiennym wypełnieniu) i on zapewne jest zwarty do masy lub rozwarty...
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg Pompa.jpg (85.1 KB, 12 wyświetleń)
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM

Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 26-01-2024 o 21:08
tedi_k jest offline   Odpowiedź z Cytatem