Cytat:
...Byłbym wdzięczny za pomoc...
|
Ów "żółty przewód" to jest po prostu "zasilanie po zapłonie" dla silniczka pompy obiegowej oraz silniczka żaluzji. Do tego włącza przekaźnik załączania zasilania wentylatora chłodnicy - stąd owo "słabe zwarcie do masy". To jest po prostu rezystancja cewki przekaźnika.
W tym torze wszystko "z opisu" jest OK.
Pompa płynu chłodzącego - przynajmniej na schematach - nie ma żadnego "sygnału statusowego", więc nie ma co być zwarte do masy...
Całość informacji z pompy - podobnie jak z silniczka żaluzji - przekazywana jest do PCM po LIN.
Popatrzyłem do "workshop manuala" - ten P2602 WCALE NIE DOTYCZY POMPY "OBIEGOWEJ"!
Błąd ten dotyczy "pompy ogrzewania kabiny cieczą chłodzącą"!
Schemat w załączeniu.
Pompa ta ma faktycznie sygnał "sterującą/kontrolny" PWM (przebieg prostokątny o zmiennym wypełnieniu) i on zapewne jest zwarty do masy lub rozwarty...