Cytat:
Tematów na temat tego silnika jest raczej góra kilka % Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Wiadomo, że wszystkie ecoboosty to potencjalnie droższe naprawy, tutaj jeszcze droga wymiana rozrządu. Ja jestem zadowolonym użytkownikiem, prawie 9 lat i tylko kilka drobnych napraw, typu sonda lambda, przycisk klapy bagażnika.
|
A przebieg.Ja też jestem zadowolony, 6 lat od nowości, 160 tys. przebiegu, pojedyncze drobne usterki, wymiany eksploatacyne- tarcze i klocki hamulcowe,
akumulator, piórka wycieraczek, 1 x żarówki halogenowe przód, świece zapłonowe, oleje , filtry. Awarie: buczenie czujnika temp. wewnetrznej - do wymiany samodzielnie, zapchanie odpływu z klimatyzacji - sam przepchałem,
uszkodzenie przycisku klapy bagażnika - sam wymieniłem, błąd sprawności katalizatora - przeczulica ecu,odczyt składu spalin bardzo dobry - nie trzeba wymieniać katalizatora. Nie było żadnych konkretnych awarii: silnika i jego osprzętu, zawieszenia, układu kierowniczego, itp. Pasek rozrządu do wymiany za pół roku - duży koszt robocizny , około 5 tys. zł. Nie bierze oleju.
Ale spora przyjemność z jazdy, dobre prowadzenie, cisza, duża elastyczność silnika do normalnej jazdy, niskie spalanie około 6 L średnio.