Temat: [Mondeo 2014- ] Błąd U0415 z ABS
View Single Post
Stary 18-11-2023, 13:59   #17
fordmomk5
ford::amateur
 
Imię: mateusz
Zarejestrowany: 03-08-2023
Skąd: rumia
Model: ford mondeo mk5
Silnik: 2.0 tdci 150km
Rocznik: 2016
Postów: 5
Domyślnie Odp: Błąd U0415 z ABS

Witam wszystkich forumowiczów,mam problem z mondeo mk5 ,co jakiś czas załączają błędy ESP,ABS,kontrola asystenta pomocy ruszania pod górę ,dodam że wymieniłem akumulator jest nowy,nie wiem co robić dodam że te błędy z deski po przejechaniu ok 500m gasną z deski ,przy czym jak błędy pojawiają się na desce mam wrażenie jakby auto szarpało z góry dziękuję za wszelką pomoc, a tu niżej przedstawiam listę błędów z forscan;



===PCM DTC P2000:00-64===
Kod: P2000 - Wysoka wartość sygnału w obwodzie sterującym przepływem A” powietrza wlotowego

Status (-64):
- DTC zmienił się w usterkę stałą - usterka sporadyczna w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony

Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).

Zamrożone ramki #1:
-EVENT_TIME: 230084387 s (Fri Nov 10 20:03:44 2023) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 252188 km - Całkowity (przebyty) dystans
-MODULE_VOLTAGE: 14.3 V - Napięcie modułu sterującego
-OUTDOOR_TEMPERATURE: 8 °C - Temperatura
-PWR_MODE_KEY: Key Out - Stan kluczyka w trybie zasilania
-PWR_MODE_QF: Power Mode Undefined - Współczynnik jakości w trybie zasilania
-LOAD: 7.45 % - Wyliczona wartosc obciazenia
-ECT: 97 °C - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
-MAP: 73.0 kPa - Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze (Manifold AbsolutePressure Sensor).
-RPM: 2078 1/min - Obroty silnika na minute
-VSS: 59.0 km/h - Prędkość pojazdu
-IAT: 15 °C - Temperatura powietrza zasysanego (Intake Air Temperature).
-MAF: 39.41 g/s - Przepływomierz masowy powietrza
-MIL_DIST: 0.0 km - Odległość przebyta od czasu włączenia MIL.
-FRP: 116200.0 kPa - Ciśnienie szyny paliwowej
-EGR_PCT: 20.39 % - Polecenie uruchomienia EGR
-FLI: 43.92 % - Poziom paliwa
-CATEMP11: 314 °C - Temperatura katalizatora rząd 1, czujnik 1
-CATEMP12: 264 °C - Temperatura katalizatora rząd 1, czujnik 2
-VPWR: 14.38 V - Napięcie modułu sterującego
-AAT: 8 °C - Temperatura powietrza otoczenia
===END PCM DTC P2000:00-64===

===OBDII DTC P2000-P===
Kod: P2000 - Wysoka wartość sygnału w obwodzie sterującym przepływem A” powietrza wlotowego

Status (-50):
- Oczekujący - usterka oczekuje na potwierdzenie

Moduł: Diagnostyka pokładowa II

===END OBDII DTC P2000-P===

===APIM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł interfejsu protokołu dodatkowego

===END APIM DTC Brak===

===DCDC DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł sterujący przetwornicą DC/DC

===END DCDC DTC Brak===

===PAM DTC U0415:00-28===
Kod: U0415 - Nieprawidłowe dane odebrane z modułu A” sterującego układem zapobiegającym blokowaniu kół podczas hamowania (ABS)

Status (-2Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł systemu wspomagającego parkowanie

===END PAM DTC U0415:00-28===

===BCMii DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Modul sterujacy ukladami nadwozia

===END BCMii DTC Brak===

===FCIM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł interfejsu elementów sterowania z przodu

===END FCIM DTC Brak===

===ABS DTC C0034:15-28===
Kod: C0034 - Czujnik prędkości prawego przedniego koła

Dodatkowe symptomy usterki (:15):
- Obwód zwarty do akumulatora lub otwarty

Status (-2Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Układ przeciwdziałający blokowaniu hamulców (Antilock BrakingSystem).

Zamrożone ramki #1:
-EVENT_TIME: 230682036 s (Fri Nov 17 18:04:34 2023) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 252288 km - Całkowity (przebyty) dystans
-MODULE_VOLTAGE: 15.0 V - Napięcie modułu sterującego
-OUTDOOR_TEMPERATURE: 1 °C - Temperatura
-POWER_MODE: Running - Power Mode Status
-ABS: Active - ABS
-AYC: Inactive - AYC
-BTCS: Inactive - BTCS -201D
-HDC: Inactive - HDC
-RSC: Inactive - RSC
-BTC: Inactive - BTC
-VAC_BST_ST: Inactive - Active Vacuum Booster State
-BST_REL_SW: Inactive - Booster Release Switch State
-HYD_PMP_ST: Inactive - Stan pompy hydraulicznej
-ECU_POWER_SUPPLY: 14.6 V - Napięcie zasilania zespołu ECU
-VSS: 22.0 km/h - Prędkość pojazdu
===END ABS DTC C0034:15-28===

===ABS DTC C0051:67-68===
Kod: C0051 - Czujnik położenia kierownicy

Dodatkowe symptomy usterki (:67):
- Sygnał nieprawidłowy po zdarzeniu

Status (-6Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony

Moduł: Układ przeciwdziałający blokowaniu hamulców (Antilock BrakingSystem).

Zamrożone ramki #1:
-EVENT_TIME: 230682067 s (Fri Nov 17 18:05:05 2023) - Event time
-TOTAL_DISTANCE: 252288 km - Całkowity (przebyty) dystans
-MODULE_VOLTAGE: 14.8 V - Napięcie modułu sterującego
-OUTDOOR_TEMPERATURE: 1 °C - Temperatura
-POWER_MODE: Running - Power Mode Status
-ABS: Inactive - ABS
-AYC: Inactive - AYC
-BTCS: Inactive - BTCS -201D
-HDC: Inactive - HDC
-RSC: Inactive - RSC
-BTC: Inactive - BTC
-VAC_BST_ST: Inactive - Active Vacuum Booster State
-BST_REL_SW: Inactive - Booster Release Switch State
-HYD_PMP_ST: Inactive - Stan pompy hydraulicznej
-ECU_POWER_SUPPLY: 14.6 V - Napięcie zasilania zespołu ECU
-VSS: 12.0 km/h - Prędkość pojazdu
===END ABS DTC C0051:67-68===

===RTM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł nadajnika-odbiornika radia

===END RTM DTC Brak===

===PDM DTC U0208:00-48===
Kod: U0208 - Utrata łączności z modułem A sterującym siedzeniem

Status (-4Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony

Moduł: Zespół sterujący drzwiami pasażera

===END PDM DTC U0208:00-48===

===PDM DTC U2100:00-0A===
Kod: U2100 - Konfiguracja początkowa nieukończona

Status (-0A):
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Zespół sterujący drzwiami pasażera

===END PDM DTC U2100:00-0A===

===DDM DTC U0208:00-48===
Kod: U0208 - Utrata łączności z modułem A sterującym siedzeniem

Status (-4Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
- Test nie został ukończony

Moduł: Modu drzwi kierowcy

===END DDM DTC U0208:00-48===

===DDM DTC U2100:00-0A===
Kod: U2100 - Konfiguracja początkowa nieukończona

Status (-0A):
- DTC obecny w czasie wydania polecenia
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Modu drzwi kierowcy

===END DDM DTC U2100:00-0A===

===RCM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł układu SRS

===END RCM DTC Brak===

===PSCM DTC U0415:00-08===
Kod: U0415 - Nieprawidłowe dane odebrane z modułu A” sterującego układem zapobiegającym blokowaniu kół podczas hamowania (ABS)

Status (-0Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł sterujący układem wspomagania kierownicy

Zamrożone ramki #1:
-STEER_FEEL: Comfort - Status personalizacji układu kierowniczego
-SW_ANGLE: 0.00 ° - Kąt obrotu kierownicy
-ODOMETER: 252280.0 km - Całkowity (przebyty) dystans
-ECU_POWER_SUPPLY: 14.8 V - Napięcie zasilania zespołu ECU
-ECU_INTERNAL_TEMPERATURE: 15 °C - Wewnętrzna temperatura ECU
-EPAS_MOTOR_CUR: 0.00 A - Prąd silniczka EPAS
-VSS: 22.0 km/h - Prędkość pojazdu
===END PSCM DTC U0415:00-08===

===PSCM DTC U3003:68-08===
Kod: U3003 - Napięcie akumulatora

Dodatkowe symptomy usterki (:6Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.:
- Informacje o zdarzeniu

Status (-0Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.:
- Wczesniej zapisany kod DTC - nieobecny w czasie wydania polecenia.
- Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł sterujący układem wspomagania kierownicy

Zamrożone ramki #1:
-STEER_FEEL: Comfort - Status personalizacji układu kierowniczego
-SW_ANGLE: -64.60 ° - Kąt obrotu kierownicy
-ODOMETER: 252210.0 km - Całkowity (przebyty) dystans
-ECU_POWER_SUPPLY: 10.6 V - Napięcie zasilania zespołu ECU
-ECU_INTERNAL_TEMPERATURE: 19 °C - Wewnętrzna temperatura ECU
-EPAS_MOTOR_CUR: 0.00 A - Prąd silniczka EPAS
-VSS: 0.0 km/h - Prędkość pojazdu
===END PSCM DTC U3003:68-08===

===ACM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio

===END ACM DTC Brak===

===SCCM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł sterujący kolumną kierowniczą

===END SCCM DTC Brak===

===IPC DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł sterujący tablicą rozdzielczą

===END IPC DTC Brak===

===GWM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł bramki A

===END GWM DTC Brak===

===IPMA DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł przetwarzania obrazu A

===END IPMA DTC Brak===
fordmomk5 jest offline   Odpowiedź z Cytatem