Cytat:
Pomijając fakt, że nie dokręca się dwumasy pneumatem, tylko kluczem dynamometrycznym wg specjalnej procedury w czterech etapach: 15 Nm, 30 Nm, 75 Nm i na końcu dociągasz śruby (powinny być nowe) o kąt 45 stopni.
Ale wątpię, by z tego powodu przeskoczył łańcuch, al nawet gdyby, to jako efekt końcowy przestawione byłyby fazy otwarcia zaworów. Bo o wtrysku decyduje PCM wg wskazań czujnika położenia wału.
|
Tak to jest jak robisz w zakładach, gdzie nie za bardzo się wczuwają...
To jeśli o wtrysku decyduje PCM wg wskazań czujnika położenia wału, to czy możliwe jest, że to jednak on. Czujnik był odkręcany razem z mocowaniem. Mocowanie ma pewien zakres regulacji na fasolkach. Więc jeśli nie zostało przykręcone w to samo miejsce, to sam czujnik może być trochę przesunięty względem oryginalnej pozycji. Pytanie czy takie przesunięcie o mm może mieć wpływ na pracę całego układu? Tylko wtedy chyba powinien pojawić się błąd czujnika położenia wału?