View Single Post
Stary 19-10-2023, 15:02   #106
AdoKrycha007
ford::professional
 
Avatar AdoKrycha007
 
Imię: AdoKrycha007
Zarejestrowany: 07-04-2014
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3 Kombi i Focus MK4 Kombi
Silnik: 1,6 Duratec 105 KM Euro 5 (MK3) i 1,5 EcoBoost 150 KM Euro 6 (MK4)
Rocznik: 05.2014 (MK3) i 09.2019 (MK4)
Postów: 1,524
Domyślnie Odp: Focus 1.0 155KM po FL 2023r Recenzja

Jakbym miał auta zmieniać co 2 lata jak @Tomasz76 to bym nawet 0,5 litrowe mógł kupować Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Prywatnie jak kupowałem MK3, to celowo nie poszedłem w EcoBoosta, tylko kupiłem Ti-VCT sprawdzone z MK2. Jak kupowałem MK4, niestety wybór miałem tylko między 1,0 EB albo 1,5 EB, więc wybrałem mniejsze zło. I mogę się założyć, że tak jak w MK3 silnik mi działa bezawaryjnie od 9 lat, tak w MK4 ten 1,5 EB na pewno nie doczeka takiego wieku bez awarii. Bo teraz auta zabijają księgowi, elektronika i downsizing.
AdoKrycha007 jest offline   Odpowiedź z Cytatem